annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Iphone 7 op afbetaling met abonnement. Hoe werkt dit?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Hey,

Heb een vraag ivm het gsm-toestel die samenvalt met een abonnement die je per maand kan betalen. Wel ik snao het concept wel dat je vooraf een bedrag moet betaleb (€150) en erna €25 of €30 per maand moet betalen, maar valt die bedragen per maand samen met je gsm dat je moet afbetalen en je abonnemnt dat.je neemt of is het €25/€30 per maand plus je abonnement zelf nog (bv. Base9, base25, ect..). Want als ik zo op de website zelf zoek of vraag aan mensen in de Basewinkels zelf krijg ik niet genoeg uitleg erover.

Hopenlijk kunnen jullie me een beter en duidelijke uitleg geven. Alvast bedankt
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 286
Goedemiddag Naomiex,

Welkom op onze community!

Fijn om te horen dat je intresse hebt in onze Smartphone PayPlan aanbod!

Als je een toestel wilt aankopen met een maandelijkse afbetaling, dan betaal je inderdaad een voorschotje van €9 in de winkel. Neem je een BASE 25 abonnement of hoger, dan ontvang je korting van €150 op de totaalprijs van het toestel.

De maandelijkse afbetaling voor het toestel gebeurt apart met een domiciliëring. Op je BASE factuur zullen we enkel je BASE abonnement factureren. Je betaalt dus maandelijks voor de afbetaling van het toestel (gedurende 24 maanden) en je betaalt ook maandelijks voor je BASE abonnement.

Ik hoop dat het hiermee duidelijker is. Is dat niet zo, dan hoor ik dat graag!

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos