annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Is registreren in de BASE shop kosteloos?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Ik heb mijn pre-pay kaart on line geregistreerd !
Is dit wettelijk o.k. ,
gr
Roger
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (6)
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 286
Hey Roger,

Dat is wettelijk zeker in orde. Klanten kregen de mogelijkheid om online te registreren met een herlaadbeurt of met een E-ID.

Klanten die niet correct geregistreerd zijn, hebben we jammer genoeg vandaag (07/06/2017) moeten blokkeren. Via een BASE shop kunnen ze alsnog registreren.

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1
hoeveeel kost het om je kaart terug te registreren in de base shop?
Beantwoorden
0 Kudos
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Maak je maar geen zorgen hoor Farah! Je kan kosteloos registeren in de BASE shop Smiley Vrolijk . Vergeet zeker geen geldige ID-kaart mee te nemen. Groetjes, Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Vrijwilliger
Reacties: 10

Aan Moderator Abdel1, bericht van 7-6-2017 (9 maanden geleden).

U schrijft dat registreren (ook) kan door herladen. Kan je bevestigen dat dat ook nù nog kan (maart 2018). In mijn (niet echt vlotte) communicatie met BASE Klantenzone werd die mogelijkheid niet meegedeeld. Wel dat in geval van niet-bezit van een eID-kaartlezer er niets anders op zit dan lijfelijk naar de BASE-shop te gaan (25 km hiervandaan). Heel primitief, vind ik. En als ik mistevreden ben daarover, en dat niet meteen klantvriendelijk vind, moet ik m'n beklag doen bij ... de overheid. Zegt de overheid echt dat ik dat moet doen? En is dat bij andere operatoren ook zo? N.V.

Beantwoorden
0 Kudos
Vrijwilliger

Hallo, is daar iemand? Of hebben Moderator Abdel1 (laatste bezoek 12-10-2017) en Moderator Debby (laatste bezoek 22-12-2017) "left the building"? En heeft de laatste het licht uitgedaan?

N.V.

Beantwoorden
0 Kudos
Vrijwilliger

Hallo hallo ... Nog maar eens, al zal het wel vruchteloos zijn. Kan iemand mij zeggen

1. of de twee moderatoren met de noorderzon vertrokken zijn, en

2. of er een plaatsvervanger is ?

Wat een bizarre community is deze "BASE community" ! Een chic woord, maar welke lading deze vlag dekt is toch wel onduidelijk. Of misschien : wordt steeds duidelijker ? N.V.

Beantwoorden
0 Kudos