annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan iemand anders dan de contracthouder de online bestelling in ontvangst nemen?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Mijn.bestelling online
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (12)
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Ik heb online besteld voor mijn man hij kan.echter niet aanwezig zijn bij levering aan.de.telefoon.is gezegtgeen.probleem kopie pas en volmacht nu kreeg ik een mail van.track entrace en.daarin.staat persoonlijk oçtvangen dus groot probleem daar hij bijça nooit thuis is voor zijn werk watmoet ik nu doen
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 594
[quote=henri1]Ik heb online besteld voor mijn man hij kan.echter niet aanwezig zijn bij levering aan.de.telefoon.is gezegtgeen.probleem kopie pas en volmacht nu kreeg ik een mail van.track entrace en.daarin.staat persoonlijk oçtvangen dus groot probleem daar hij bijça nooit thuis is voor zijn werk watmoet ik nu doen

Beste Heri1,

Bij de levering van een online bestelling dient de contracthouder de bestelling in ontvangst te nemen.

We begrijpen dat niet iedereen altijd zo maar thuis kan zijn. Daarom kan je met de koerierdienst een afspraak maken op een tijdstip dat wel uitkomt. Naast overdag kan er ook s'avonds en op zaterdagochtend geleverd worden. Dit geeft je al wat meer speling :$.

Je zal een telefoontje ontvangen van de koerierdienst om de afspraak te regelen.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 2
[quote=henri1]Mijn.bestelling online
derijdt
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Reacties: 2
ik heb ook online besteld en wacht al meer dan een week op mijn gsm elke keer weer moet ik bevestigen dat ze komen leveren.
ik ben zelfstandig en moet al meer dan een week iemand in de zaak zetten en ik maar wachten maar ondertussen nog gene gsm
het beste komt nog.base heeft sinds verleden week donderdag mijn simkaart bij mijn vorige provider afgesloten en mijn abonement loopt
al bij hun sinds die dag al hoewel ik nog geen simkaart of gsm heb gekregen van hun.
ik laat het hier niet bij en neem vandaag nog contact op met testaankoop ik heb veel verlies door hun.
ook moet ik altijd zelf naar de koerierdienst bellen in nederland en dit met de gsm van mijn vriendin ook niet gratis wie zal dat terug betalen
mijn vriendin heeft ook een abonement bij base en haar factuur vliegt de hoogte in en wat krijgen we steeds als antwoord van base wij kunnen daar niks aan doen tof wat een service vinden jullie dit normaal????????
Ik hoop dat ze met een voorstel komen want get zit me echt heel hoog.
en dit zeggen ze ook altijd je gaat een telefoontje krijgen van de koerierdienst om een afspraak te regelen ik heb er ondertussen al 10 gehad en bevestigt maar nog steeds niks dank u vriendelijk beste Basemedewerkers
derijdt
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
Hey Loveyou,

We vinden het spijtig dat je bestelling niet uitgevoerd werd zoals gehoopt. Volgens jou werd de afleverafspraak al 10 keer geannuleerd. Wat wel heel vreemd is.

Kan je ons ook vertellen om welke reden deze geannuleerd werd? Kan je ook je community-profiel vervolledigen, zodat ik je oproepnummer heb om dit verder na te kijken?

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Reacties: 4
Heb een bestelling gedaan ma heb nog geen koerier gehoord of mail gehad wat kan ik verder nog doen mvg
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
Hey Mlboy,

Bedankt voor je bestelling!

Je zal door onze koerierdienst gecontacteerd worden, indien je online een toestel/accessoires hebt besteld. Heb je enkel een abonnement of een prepaid sim aangevraagd, dan zullen we deze per post leveren.

Hieronder een link met meer details:

https://www.base.be/nl/klantendienst/online-bestelling/levering/hoe-wanneer.html

Groetjes,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Ik heb een abolement en gsm besteld
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Ik heb nog geen telefoon gehad van de koerier als het zo blijft dan zeg ik gwn alles af
Beantwoorden
0 Kudos