ik heb ook online besteld en wacht al meer dan een week op mijn gsm elke keer weer moet ik bevestigen dat ze komen leveren.
ik ben zelfstandig en moet al meer dan een week iemand in de zaak zetten en ik maar wachten maar ondertussen nog gene gsm
het beste komt nog.base heeft sinds verleden week donderdag mijn simkaart bij mijn vorige provider afgesloten en mijn abonement loopt
al bij hun sinds die dag al hoewel ik nog geen simkaart of gsm heb gekregen van hun.
ik laat het hier niet bij en neem vandaag nog contact op met testaankoop ik heb veel verlies door hun.
ook moet ik altijd zelf naar de koerierdienst bellen in nederland en dit met de gsm van mijn vriendin ook niet gratis wie zal dat terug betalen
mijn vriendin heeft ook een abonement bij base en haar factuur vliegt de hoogte in en wat krijgen we steeds als antwoord van base wij kunnen daar niks aan doen tof wat een service vinden jullie dit normaal????????
Ik hoop dat ze met een voorstel komen want get zit me echt heel hoog.
en dit zeggen ze ook altijd je gaat een telefoontje krijgen van de koerierdienst om een afspraak te regelen ik heb er ondertussen al 10 gehad en bevestigt maar nog steeds niks dank u vriendelijk beste Basemedewerkers
derijdt