annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan ik een promotie met toestel combineren met een oud tarief?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0

Hey iedereen,
Ik ben al enkele jaren trouw aan mijn abbonement bij base (check25).
de spotify premium bij in deze bundel is geweldig dus zou ook geen ander abonnement willen.
Nu is mijn iphone echt dringend toe aan vervanging maar ik zou toch ook graag een mee genieten van een korting.
Weet er iemand een promo waar ik voor in aanmerking kom?

Greetings

Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 602

Hey Anthony,

Blij te horen dat je zo tevreden bent over het abonnement Check 25! Dit is inderdaad al een vrij oud abonnement dat niet langer geactiveerd kan worden. Ik begrijp dat je dit graag wenst te behouden, aangezien je zo blij bent met de Spotify optie Smiley Knipoog

Als ik je goed begrijp wil je graag gebruik maken van een promotie met een toestel. Momenteel hebben we een hele interessante actie met toestellen aan zeer competitieve prijzen (geldig t/m 30/09/2016). Wel is het zo dat de promo enkel gecombineerd kan worden met een actueel abonnement.

Ik kan begrijpen dat je dit jammer vindt. Heb je al een kijkje genomen naar onze huidige tarieven? En wist je dat je met een aparte Spotify-bundel de eerste 12 maanden een korting krijgt?

Verder hebben we momenteel een actie rond onder meer Spotify, waarbij je t/m 30/09/2016 gratis muziek kan luisteren via de app. Dus moest je beslissen om toch je tarief te wijzigen, kan je sowieso de komende 3 maanden gratis gebruik maken van de applicatie.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos