annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan ik het geld voor gekochte herlaadkaarten terugkrijgen?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Goededag . Ik heb een vraagje wij hadden voor een vriend herlaadkaart gekocht van 25 euro 1 van 20 en 1 van 5 euro. Maar nu had hij orange . En kon dus niks doen ermee . En wij zelf hebben abonnement bij proximus . En wij en onze vriend hebben niemand in de omgeving die base hebben . Maar nu zit ik.dus wel hiermee en ben ik.wel mijn 25 euro kwijt . Die code,s zijn echt niet gebruikt . Is er echt geen manier dat u dit kan zien dat die niet gebruikt zijn en dat ik.dan zo toch mijn 25 euro kan terugkrijgen eventueel.gestort op.rekening of dat ik ermee naar een winkel van jullie moet . Want 25 euro is veel geld voor ons. Dit gewoon door een stommiteit omdat hij dacht dat hij base had inplaats van orange . Ik hoop echt dat u ons kan helpen . Want is echt voor ons veel.geld dat we niet kunnen missen en heb al.rondgevraagt en zelfs proberen te verkopen in onze omgeving maar niemand die base heeft . Dus hoop dat je ons echt kan helpen ermee . Mvg
Beantwoorden
0 Likes
REACTIE (1)
Highlighted
Moderator
Vragen: 0
Reacties: 29

Hallo  Heidi,

Wat je kan doen is het contactcenter bellen op het nummer 1999

Daar kan je de herlaadcodes doorgeven en dan kan er worden gekeken of deze gebruikt zijn.

Van zodra je daar de zekerheid over hebt, kan je naar een BASE shop stappen en de herlaadkaarten daar presenteren. Zij kunnen daar ook bekijken of deze codes al gebruikt zijn.

Mocht het zijn dat er desondanks wrijvingen ontstaan, kan je altijd terplaatse de klantendienst bellen en de medewerker doorgeven aan de BASE medewerker.

Helpt dit alles nog niet, dan mag je ons een bericht sturen via sociale media :

Facebook.com/BASE.Belgium

https://twitter.com/BASE_NL

Veel succes!

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Hari | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes