annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan niet betalen met PayByMobile. Hoe kan dat?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Hallo, ik zit met een klein probleempje, ik wil aankopen doen op de Playstation Store via PayByMobile maar ik ontvang nooit een sms met de betaalcode in... Hoe kan dat?
Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (3)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey Sam,

Dat is inderdaad heel vreemd Gefrustreerde smiley !

Kan je volgende vragen beantwoorden? Dan zal ik intern checken wat er aan de hand kan zijn.

• Heb je al vaker een aankoop gedaan via de Playstation Store?
  • Is dit de eerste keer dat je geen sms met betaalcode ontvangt?
  • Heb je je maandelijks aankooplimiet bereikt? Dit kan je checken via de service 'Pay by Mobile aankopen' in de Klantenzone. Meer info hierover vind je in ons artikel "Pay by Mobile: raadpleeg en beheer je online aankopen".
  • Welk type van smartphone gebruik je?

Bedankt alvast Sam!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1
Ik heb exact zelfde probleem!
Beantwoorden
0 Likes
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey Biggziebiggz,

Dat is wel heel erg vervelend Smiley Verdrietig !

Gebruik je PayByMobile voor iOS? Dan is het belangrijk dat je eerst volgende stappen onderneemt:

• Neem je Apple toestel en ga naar 'instellingen'.
  • Klik op 'iTunes & App Stores'.
  • Klik op Apple ID.
  • Klik op 'bekijk Apple ID' en log in.
  • Klik op 'billing' en 'betaling'.
  • Je ziet een lijst met betalingsopties. Selecteer 'via operator'.
  • Kies 'gebruik dit telefoonnummer' en klik op 'next'.

Bijkomende informatie kan je lezen in het artikel 'Nu ook PayByMobile voor iOS!'.

Gebruik je een Android-toestel? Dan mag je controleren of je je maandelijks aankooplimiet bereikt hebt. Dit kan je doen via de service 'Pay by Mobile aankopen' via de Klantenzone. Meer informatie over deze dienst kan je lezen in dit artikel.

Indien je nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact op met onze klantendienst. Dit kan via Facebook/ Twitter, telefonisch via 1999 of via e-mail naar BASE.support@telenetgroup.be. Je mag onze collega de antwoorden op volgende vragen meegeven:

• Heb je al vaker een aankoop gedaan via de Playstation Store?
  • Is dit de eerste keer dat je geen sms met betaalcode ontvangt?
  • Heb je je maandelijks aankooplimiet bereikt? Dit kan je checken via de service 'Pay by Mobile aankopen' in de Klantenzone. Meer info hierover vind je in ons artikel "Pay by Mobile: raadpleeg en beheer je online aankopen".
  • Welk type van smartphone gebruik je?

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes