annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mensen die mij bellen krijgen meteen mijn voicemail te horen, hoe komt dit?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0

Heb sinds kort een galaxyA3 en als men mij opbelt springt die blijkbaar regelmatig op voicemail. Ik zie niet dat ik een oproep gemist hebt en na lange tijd krijg ik pas een sms berichtje

Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (5)
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 286
Hey Paula1960,

Welkom op onze Community!

Heb je dit ongemak ook opgemerkt op je oude toestel of is dit begonnen sinds je je nieuwe toestel gebruikt? Oproepen worden alleen doorgeschakeld naar je voicemail wanneer je bvb. in gesprek bent, geen ontvangst hebt of wanneer je toestel uitgeschakeld is. Is dit het geval bij jou?

Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 2
Hallo

Vorige week stapte ik online over van een herlaadkaart naar een abonnement, beiden bij Base.
Sinds gisteren is mijn abo actief.
Wanneer ik mijn vrouw of dochter opbel (beiden Base) krijg ik meteen de Voicemail.
Bellen naar ons vast nummer en een mobiel nummer van een ander netwerk lukt wel.
Een drietal maanden geleden stapte mijn vrouw ook over van herlaad naar abo en zij had dit probleem niet.
Wat kan hiervan de oorzaak zijn? Mijn toestel (Sony Ericsson Xperia Arc 2012), een instelling, ...?
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Reacties: 2
Hallo

Na wat zoekwerk en proberen, lijkt mijn probleem verholpen.
De oplossing was als volgt: op de toestellen van mijn vrouw en dochter heb ik de instelling "voorwaardelijke oproepen" gedeactiveerd (code ##002# bellen).
Daarna kon ik hen gewoon weer opbellen zonder automatisch doorgestuurd te worden naar hun voicemail.
Erg vreemd vind ik, als je bedenkt dat dit voor de activatie van mijn abo geen enkel probleem was...
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Reacties: 1
Ik heb sinds gisteren hetzelfde probleem. niemand kan mij bereiken. Is het een gekende probleem bij Base?
Beantwoorden
0 Kudos
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hallo Rebecca,

Ondertussen hebben we elkaar al uitgebreid via de Facebook helpdesk gesproken. Doordat er werken aan de gang zijn aan een aantal antennes bij jou in de buurt, kan je momenteel geen oproepen ontvangen. Nogmaals onze excuses Rebecca.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos