annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mijn simkaart is geblokkeerd terwijl mijn prepaid wel is geregistreerd op naam

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Jullie hebben onlangs een bericht gestuurd waarin stond dat alle BASE gebruikers zich moeten registreren voor een bepaalde datum. Ik heb deze berichten talloze keren ontvangen en telkens heb ik me geregistreerd. Vandaag wou ik inloggen met mijn wachtwoord en het is niet juist. Ik ontvang ook geen berichten meer en kan jullie niet meer contacteren op het nummer 1912. Hoe kan ik mijn telefoonnummer en alles hieraan terugkrijgen?
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (2)
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
???
Beantwoorden
0 Kudos
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hallo Ramzi,

Door de nieuwe Belgische wetgeving rond prepaidkaarten, moesten alle herlaadkaarten voor 7 juni 2017 geregistreerd worden. Zo niet, dan zou je simkaart geblokkeerd worden. Het is dan ook heel vreemd dat je simkaart geblokkeerd is terwijl je deze wel geregistreerd hebt.

Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantendienst. Dit kan via Facebook/ Twitter, via e-mail naar BASE.support@telenetgroup.be of bel naar 0486 19 1999. Onze collega's zullen checken of je kaart echt geblokkeerd werd door deze reden. Zo ja, dan kan je terecht in de BASE shop. Daar kunnen ze de registratie in orde maken en je simkaart reactiveren. Vergeet zeker je identiteitskaart niet!

Maak je dus maar geen zorgen hoor, je bent je telefoonnummer niet kwijt Smiley Knipoog .

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos