annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mijn simkaart past niet meer. Kan ik een nieuwe simkaart krijgen met behoud van nummer?

Beantwoorden
Fan
Vragen: 1
Reacties: 0
IK ZIT MET EEN PROBLEEM IK HEB MEN KAART 04xxxxxxxx SIMKAART TE KLEIN GEMAAKT EN PAS NIET MEER KUNNEN JULLIE MIJ DE ZELFDE SIMKAART MET NR 04xxxxxxxx TREUG OPNIEUW OPSTUREN AUB MET DEZELDE NR HE
MIJN ADRES IS xxx xxxx xx
2275 LILLE
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (4)
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 581
Hey Olivier!

Dat is wel jammer dat je de kaart te klein hebt geknipt Gefrustreerde smiley ! Natuurlijk kan je je huidige telefoonnummer op een nieuwe simkaart behouden. We kunnen geen nieuwe kaart opsturen. Wel kan je hiervoor terecht in de BASE shop.

Een nieuwe simkaart kost 10 euro. Ik zag dat je telefoonnummer nog niet geregistreerd is. Om je nummer te behouden is het nodig dat dit eerst gebeurd voordat het nummer kan worden overgezet op een nieuwe kaart. Vergeet daarom ook zeker niet je identiteitskaart mee te nemen.

Via deze link kan je de dichtsbijzijnde BASE shop vinden in jouw buurt.

Misschien heb je gezien dat ik jouw persoonlijke informatie heb verborgen in je post. Ik dacht dat dit misschien veiliger was, anders krijg je straks misschien onbekenden aan de deur Smiley Knipoog .

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Publisher
Vragen: 0
Reacties: 2
Beste Debby,
Ik heb 2 keer foute code voor mijn sim-kaart ingedrukt. Maw. ben de juiste code vergeten. Wat moet ik doen?
Beantwoorden
0 Kudos
Fan
Vragen: 0
Reacties: 1

Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 581

@Megi je hebt een leeg bericht gepost. Heb je een vraag of opmerking? Deel ze gerust met de andere leden van de community Smiley Vrolijk . Groetjes, Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos