annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobiel op Ipad: Base 9 of Internet anywhere 10 ?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Hallo,

Ik wil graag mobiel internet aanschaffen voor op onze IPad mini ...

Kan ik dan een "Base 9" nemen (gezien dit ook telefonie bevat, terwijl IPad dat niet ondersteund) of moet ik een "Internet anywhere 10" nemen ?

mvg,
Stijn
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (3)
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey Stijn!

In dit geval zou ik zeker voor een 'Internet anywhere' abonnement gaan. Met BASE 9 heb je naast een bel- en sms-bundel ook data ter beschikking, maar dit gaat maar over 50MB. Dit is zeker niet voldoende om te gebruiken in een iPad mini.

Heb je gezien dat je aan een zeer voordelige prijs één van onze 'Internet anywhere' abonnementen kan aangaan Smiley Erg vrolijk ? Indien je al een abonnement bij BASE hebt, kan je aan 5 euro per maand 'Internet anywhere 10' nemen met 1GB ipv aan 10 euro per maand.

Met 'Internet anywhere' heb je ook de optie om 3GB of 6GB te activeren.

Neem gauw een kijkje naar het artikel dat moderator Abdel heeft geschreven: "Internet anywhere abonnement nodig? Aan een zeer voordelige prijs? Ja hoor, dat hebben we ook!".

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1

Dag Debby,

Bedankt voor je reactie!
En klopt het ook dat daar geen minimum contractduur/opzegkost aan is verbonden, zoals in het artikel van Abdel wordt aangegeven?
(bijvoorbeeld opzeggen eind oktober is geen probleem ?
Dan moet je er wschl wel voor zorgen dat je het abonnement besteld zonder promotie-actie (1 mnd gratis ?) cfr.onderstaande quote

* Internet Anywhere 1 maand gratis
Actie geldig van 1/4/2016 tot en met 31/12/2016 in alle BASE shops en op BASE.be tot de voorraad is uitgeput. Bij het activeren van een nieuw Internet Anywhere abonnement voor tablet/laptop ontvangt de klant gratis 1 extra maand Internet Anywhere abonnement overeenkomstig de gekozen abonnementsformule (bijv.: als de klant Internet Anywhere 10 heeft gekozen, ontvangt hij 1 maand gratis Internet Anywhere 10), op voorwaarde dat hij een contract van 12 maanden sluit. Het dataverbruik bovenop het forfait is niet inbegrepen in deze gratis maand. Bij voortijdige opzegging van het contract bedragen de opzeggingskosten de prijs van het abonnement x het resterende aantal maanden van het contract (maximaal 6 maanden).
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 602
Dat klopt inderdaad Stijn!

Wanneer je voor Internet Anywhere met één maand gratis kiest, wordt er als voorwaarde gesteld dat je een contract van 12 maanden aangaat. Dus wanneer je opzegt voor de 12 maanden voorbij zijn, worden er opzeggingskosten aangerekend.

De website geeft de mogelijkheid om te bestellen zonder promotie. Jammer genoeg is dit momenteel niet mogelijk ivm een technisch probleem. Ik heb dit ondertussen aangekaart bij ons Webteam. Dit zal zo snel mogelijk opgelost worden. Onze excuses voor dit ongemak Stijn!

Indien je niet wilt wachten om het Internet anywhere abonnement te bestellen, kan je natuurlijk ook gauw naar de BASE-shop gaan Smiley Knipoog . Weet je niet waar je een BASE-shop bij jouw in de buurt kan vinden? Kijk dan snel eventjes hier!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos