annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Omschakeling van Proximus Prepaid naar Base25 abonnement

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Beste,

Ik heb een GSM met Base25 abonnement gekocht met behoud van mijn oud GSM nummer. Toen nog met de melding dat ik reeds een abonnement had bij Proximus.
Dit bleek een business abonnement te zijn. Ondertussen is dit reeds omgezet naar een prepaid en ook reeds aangemeld.
Ondertussen kan ik nog steeds niet bellen of sms'en met de base simkaart.
Kan dit nagekeken worden?

Ik heb ook proximus gecontacteerd en daar zeiden ze me dat alles in orde bij hen was.
De sms dat de domiciliëring in orde is, heb ik wel al mogen ontvangen.

bedankt
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey Hil Wah!

Wat leuk dat je voor BASE hebt gekozen Smiley Erg vrolijk !

Dus als ik het goed begrijp, had je eerst een nummerbehoud aangevraagd met de melding dat je momenteel een abonnement had bij Proximus. Dit werd ondertussen aangepast naar een herlaadkaart en dit heb je ook gemeld bij BASE.

Hoe heb je je abonnement aangevraagd? Wanneer je dit online hebt gedaan, zal je je simkaart eerst moeten activeren via de link BASE.be/welkom. Dan pas zal er een verzoek naar je oude provider verstuurd worden om je nummer over te nemen. Dit gaat normaal vrij snel hoor :8 .

Als je dit al gedaan hebt, kan je best contact opnemen met onze klantendienst. Dit kan via Facebook/Twitter, via e-mail naar BASE.support@telenetgroup.be of via telefoon naar 0486 19 1999.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos