annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Online registreren

Beantwoorden
Highlighted
Vrijwilliger
Vragen: 0
Reacties: 10

Antwoord gekregen van BASE. Ben ik verkeerd als ik denk dat het lijkt dat BASE zich uit de markt wil cijferen ? Ik moet me dus echt 25 km verplaatsen om me opnieuw te registreren. Tevens krijg ik maar geen antwoord hoe lang nog mijn nummer blijft. Is dat 18 maanden (ik herhaal : 18 maanden) na de vorige registratie (feb. 2017) ? Vraag :  Is online registreren ook "wettelijk niet meer mogelijk" bij de concurrentie ? N.V.

Beantwoorden
0 Kudos
Scout
Reacties: 1

Hart

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat

@Romy@  schreef:
Heb me geregistreerd , en heb ook meteen via computer een bevestiging gekregen dat ik geregistreerd ben. Maarnog geen sms. Nu is mijn vraag of ik wel zeker geregistreerd ben.

Beantwoorden
0 Kudos
Vrijwilliger

Beantwoorden
0 Kudos
Vrijwilliger

Inderdaad schandalig.mijn vriend is vorige week ook zijn simkaart gaan laten registreren in de base shop (30 km rijden) en gisteren alles afgesloten .ferm is dat !!!!gaan gewoon naar een andere .van klantvriendelijkheid gesproken !!!!!

Beantwoorden
0 Kudos
Scout

Ok

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat

geachte ik heb mijn herlaad kaart opgeladen met 15 euro ..maar kan niet bellen ..daarvoor moet ik mij terug registreren .dit is nu wat ik heb gedaan ...ik hoop dat het langst deze weg zal gaan ??? gr rudy

Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 602

Is het ondertussen gelukt @bluesky123 ? Zo niet, contacteer je best de helpdesk. Dat kan door een bericht te sturen via Facebook/ Twitter. 

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos