annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Prepaid-nummer gedeactiveerd zonder verwittiging

Beantwoorden
Publisher
Vragen: 1
Reacties: 2
Kan mijn gedesactiveerde nummer toch nog gered worden?
Ben gebruiker van herlaadkaart en bel zelf heel weinig maar wordt wel gebeld, en gebruik ook sms.
Begin juni nog de registratie gedaan.
Nu is mijn nummer zomaar ineens gedesactiveerd zonder voorafgaande verwittiging.
Was inderdaad lang geleden dat ik nieuw saldo had opgeladen.
Maar je zou toch verwachten dat je er even aan herinnerd wordt dat je moet herladen...
En niet dat je zomaar ineens gedesactiveerd wordt.
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (7)
Highlighted
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 571
Hallo Bart4jesus,

Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet blij bent met deze situatie.

Hier het verloop van de geldigheid van een prepaid:

• Belwaarde is 12 maanden geldig na een opwaardering van ten minste €5.
  • Vanaf elke herlading wordt de geldigheid met 12 maanden verlengd.
  • Indien er geen herlading uitgevoerd wordt gedurende 12 maanden, verlies je je belwaarde.
  • Zijn de 12 maanden voorbij? Dan kan gedurende de komende 2 maanden nog steeds herladen en bellen naar de klantendienst via 1955.
  • Pas na 14 maanden kan je niet meer opwaarderen of bellen naar 1955 en wordt je nummer gedeactiveerd.

Je geeft aan geen verwittiging gehad te hebben. Dat is wel heel vreemd. Er worden wel degelijk verschillende sms'en verstuurd om de klant op voorhand te verwittigen.

Hier een overzicht van wanneer je welke notificatie ontvangt:

• 9 dagen voordat je belwaarde komt te vervallen (12 maanden) ontvang je een sms ter verwittiging.
  • 4 dagen voordat je belwaarde komt te vervallen (12 maanden) ontvang je een voicemail ter verwittiging + een sms voor elke oproep die je maakt.
  • Vanaf de laatste dag (12 maanden) ontvang je een waarschuwing via sms bij elke oproep
  • 4 dagen voordat het nummer afgesloten wordt (tot 14 maanden) ontvang je een sms

Al deze sms'en waarschuwen je dat je nummer gedeactiveerd wordt indien je niet herlaadt. Niets ontvangen? We kijken dit graag voor je na. Contacteer de klantendienst. Dit kan via Facebook/ Twitter, door te bellen met een ander toestel naar 0486 19 1999 of door te e-mailen naar BASE.support@telenetgroup.be.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Publisher
Heb op 27/7 gemaild naar BASE.support@telenetgroup.be en nog steeds geen antwoord...
Beantwoorden
0 Kudos
ibi
Maddict
Vragen: 6
Reacties: 123
Hallo Bart4jesus,

Ik weet zeker dat mijn collega's er alles aan doen om je zo snel mogelijk te helpen.
Via Facebook of Twitter gaat het momenteel misschien iets sneller.

Groetjes,
Ibi
Ibi | Oud-moderator
Beantwoorden
0 Kudos
Publisher
Al 3 weken mijn nummer kwijt... Alleen maar excuses en uitleg... echte hulp = mijn nummer geheractiveerd 0xxxxxxxx
Beantwoorden
0 Kudos
ibi
Maddict
Hallo Bart,

Zoals eerder via andere kanalen gemeld kan het nummer niet meer geactiveerd worden.

Groetjes,
Ibi
Ibi | Oud-moderator
Beantwoorden
0 Kudos
Fan
Vragen: 0
Reacties: 1

hoe kan ik me gsm nummer activeren er iemand mijn helpen zo ja laat me het dan weten mvg van eddy

Beantwoorden
0 Kudos
ibi
Maddict

Hallo Haest,

Ik weet niet helemaal zeker wat je bedoelt.

Een nieuw nummer kan je activeren door naar BASE.be/welkom te gaan en daar de instructies te volgen.

Is je nummer tijdelijk geblokkeerd wegens een openstaand saldo? Dan neem je best contact op met onze klantendienst via 1999 of online.

Is het nog iets anders dat je bedoelt? Dan mag je me ook altijd een privéberichtje sturen Smiley Knipoog

Groetjes, 

Ibi

Ibi | Oud-moderator
Beantwoorden
0 Kudos