annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Probleem activatie spotify

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0

Geachte,

Ik heb op 19 november Spotify proberen activeren, omdat de dienst op 20 november nog niet werkte heb ik deze optie opnieuw gedeactiveerd en geactiveerd.

Nu krijg ik wel een sms "Spotify premium geactiveerd" maar alsnog wanneer ik probeer te registeren via base.be/Spotify krijg ik na het inloggen met base "account niet gevonden"

Wanneer ik jullie technische dienst bel krijg ik het antwoord "dit probleem hebben we al een aantal weken, maar je zal gefactureerd worden."

Gewenste oplossing: activatie van de dienst aan 7,99 voor de eerste 6 maanden en dat dit eenmalig aangerekend wordt deze maand met terugbetaling gefaalde activaties. Als dit niet mogelijk is graag de 2 gefaalde activaties terugbetalen!

Stuur een DM voor het nr en mail adres.

Hopelijk kan dit opgelost worden!

Beantwoorden
0 Likes
REACTIE (1)
Moderator
Vragen: 0
Reacties: 4

Hoi @KevinNeyt 

Jammer genoeg merken we inderdaad hinder op via Spotify, waardoor sommige accounts niet gevonden worden. Onze technici doen hun uiterste best om dit op te lossen. 

Mocht je hier meer informatie over wensen, mag je ons altijd contacteren door een privé berichtje te sturen naar onze BASE social media pagina's op FB of Twitter.

Groetjes,

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Joyce | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden