annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Re-activatie spotify. Geen activatiecode ontvangen?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Hallo!

Enkele dagen geleden heb ik de spotify-dienst op mijn abonnement opnieuw ge-activeerd. Maar de activatiecode die ik krijg werkt niet, ik krijg de melding dat ik al geregistreerd ben met deze gegevens. Toch blijft mijn spotify account de gratis versie.
Kunnen jullie mij helpen?
Bedankt!
Vero
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (2)
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1
ik heb net hetzelfde probleem!
Beantwoorden
0 Kudos
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hallo Vero en Elissiac,

Goh dat is wel heel vreemd Smiley Verdrietig ! Normaal gezien zou je de code om Spotify te activeren via BASE.be/spotify binnen de 4 uur na activatie van de optie moeten ontvangen.

Ontvang je deze niet? Neem dan contact op met de klantendienst. Onze collega's zullen de activatiecode aanvragen bij de desbetreffende afdeling. Contacteer de klantendienst telefonisch via 1999, via e-mail naar BASE.support@telenetgroup.be of via Facebook/ Twitter.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos