Hey MdeBuck,
Dus als ik het goed begrijp heb je geprobeerd via je prepaid simkaart door middel van een opwaardering te registreren en dat via
deze link. Deze methode van registreren, kan enkel gebruikt worden wanneer je een officieel Belgisch adres hebt. Geen Belgisch adres? Dan krijg je inderdaad een foutmelding.
Registreren door middel van opwaarderen via de telefoon is niet mogelijk. En kopie van je paspoort opsturen helaas ook niet. De wetgeving is hier ontzettend streng in.
Ik kan me voorstellen dat dit nu heel moeilijk is voor jou. Vooral omdat je nog zo lang in het buitenland blijft. Gelukkig is er een mogelijke oplossing:
Volmacht aan derden
Je geeft een volmacht aan een persoon die zich in België bevindt. Deze persoon kan de registratie in de BASE shop regelen op jouw naam door middel van volgende documenten voor te leggen:
- Kopie van jouw ID kaart (recto verso)
- ID kaart van de derde persoon
- Een document waarop staat:
- Jouw naam, adres en handtekening
- Naam derde persoon
- Waar je de derde persoon toestemming voor geeft
- Tot wanneer deze volmacht geldig is
Is dit een oplossing waar je je in kan vinden? Houd er rekening mee dat je tijd hebt tot 6 juni 2017. Indien de simkaart niet geregistreerd is na deze datum, zal de simkaart geblokkeerd worden.
Groetjes,
Debby
Debby | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .