annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Smartphone met abonnement gekocht, maar niet tevreden over de kleur. Kan ik annuleren?

Beantwoorden
Highlighted
Publisher
Vragen: 1
Reacties: 3
Hallo, graag wilde ik een iPhone 6s 32gb gold kopen bij mijn pro connect abonnement, via jullie huidige promotie (korting op een smartphone bij reeds bestaand pro connect abonnement) Ik ging in 3 base shops langs, maar de gold hadden ze niet meer. De ene zei dat ze niet meer binnenkwamen, de andere van wel, maar kon niet zeggen wanneer. Tot ik vandaag in Woluwe langsging & de verkoper zei dat hij nog eentje had. Hoera! We veranderen mijn abonnement (ik genoot reeds van een promotie aan 25euro/maand ipv 30 euro) & bij het afrekenen merk ik dat het de roze gouden iPhone is. Niet wat ik vroeg. De verkoper blijft niet meer zo vriendelijk als ik zeg dat ik de roze gouden niet wil & zegt dat alles dan geannuleerd moet worden. Dus ik geef toe & betaal toch. Maar het doosje is nog steeds niet open omdat ik het - achteraf gezien - heel oneerlijk vind. Bij deze zou ik graag de iPhone terugbrengen & mijn oud abonnement weer in gebruik willen nemen. Hoe kan ik hierbij het beste te werk gaan? Alvast bedankt! Britt
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (7)
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 572
Beste Britt,

Jammer dat je zoveel moeite hebt om het toestel van jouw keuze te vinden Smiley Verdrietig .

Het klopt dat een gouden iPhone momenteel in bijna geen enkele BASE shop in voorraad is. Helaas hebben we op dit moment geen informatie of deze toestellen al dan niet nog binnenkomen. Dit is afhankelijk van de levering van Apple. Ik begrijp dat dit niet leuk is hoor.

Gelukkig heb je de doos van de roze gouden iPhone nog niet opengemaakt. Zolang de doos niet geopend is, kan je de smartphone nog terugbrengen naar de shop. Belangrijk is dat je dit binnen 7 dagen na aankoop doet.

Dus binnen de 7 dagen met een ongeopende doos terug naar de BASE shop? Dan is het geen probleem om je geld terug te krijgen en je oude abonnement te reactiveren.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Publisher
Hi Debby

Dankjewel voor je berichtje! Ondertussen heb ik de gsm teruggebracht, maar mijn oude abonnement werd nog niet teruggezet. Die man van de shop zei dat het normaal niet kon, maar ging het voor alle zekerheid nog eens navragen. Ik kreeg ook mijn geld niet terug, aangezien hij geen geld in kas had. Maar ik heb vorige keer met bancontact betaald, kunnen jullie het geld vanuit Base niet gewoon overschrijven naar mij? Ik vind het zo raar dat ik al het geld cash zal terugkrijgen..

Alvast bedankt!
Mvg,
Britt
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Hey Britt,

Blij dat je het toestel nog terug kon brengen :$ ! Wat de teruggave betreft, deze wordt in de shops altijd cash gegeven. Er is dan ook geen mogelijkheid om dit via overschrijving te regelen. Heb je een afspraak gemaakt met de BASE shop wanneer je het geld kan ophalen? Hopelijk is dat heel snel!

Kan je je telefoonnummer toevoegen aan je profiel? Dan kijk ik voor je na wat er met je abonnement is gebeurd. Geef je me een seintje wanneer je het nodige hebt gedaan?

Bedankt alvast!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Publisher
Hi Debby

Alweer heel erg bedankt voor je bericht! Ik kreeg dinsdag telefoon van de Base shop dat ik kan langsgaan om het geld op te halen, dus dat komt wel in orde! Mijn telefoonnummer is 04xxxxxxxx.

Dankjewel alvast om het na te kijken.
Groetjes,
Britt
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Hey Britt,

Met veel plezier hoor! Ik heb je telefoonnummer verborgen op deze pagina en toegevoegd aan je profiel. Anders krijg je misschien binnenkort telefoontjes van andere leden van de Community Smiley Knipoog .

Blij te horen dat je je teruggave kan ophalen in de BASE shop... oef! Ondertussen heb ik gekeken of je oude tarief opnieuw werd geactiveerd. En ik kan je geruststellen...je hebt opnieuw het tarief Pro Connect. Dit staat weer actief sinds 11 maart.

Nu is het net alsof er nooit iets is gebeurd :$ !

Groetjes,
Debby

Beantwoorden
0 Kudos
Fan
Vragen: 0
Reacties: 1
Hallo,
Ik heb net online abonnement met smartphone Huawei besteld maar kan de kleur niet kiezen. Is dit niet mogelijk? Had graag een roze of gouden gehad. Kan dit ergens vermeld worden? Vind het niet terug
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Hey Martien1970,

Dit toestel is online enkel in het zwart verkrijgbaar. Vandaar dat er geen mogelijkheid is om een andere kleur te kiezen Smiley Knipoog .

Groetjes,
Debby

Beantwoorden
0 Kudos