annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Aankondigingen

Aankondiging over BASE Community

BASE Community verdwijnt op 28/01/2022. Meer informatie vind je hier.

Goed om te weten!
Vanaf maandag 24/01/2022 zal je geen nieuwe topics meer kunnen starten of kunnen antwoorden op bestaande posts.
De community is vanaf dan read-only.

Spotify Premium activatiecode niet ontvangen

Beantwoorden
wilfried
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
ik heb de optie spotify premium aangevraagd maar heb nog steeds geen activatiecode gekregen?alvast bedankt
0 Likes
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Abdel1
Professor
Vragen: 16
Reacties: 286
Hallo Wilfried,

De Spotify activatiecode krijg je in principe 4 uur na activatie van je Spotify-optie. Heb je deze ondertussen ontvangen? Zo neen, dan neem best contact op met onze telefonische klantendienst op het nummer 0486 191999 of per e-mail naar base.support@telenetgroup.be. Eens je deze gekregen hebt, kan je je account aanmaken via www.BASE.be/spotify.

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
REACTIE (1)
Abdel1
Professor
Vragen: 16
Reacties: 286
Hallo Wilfried,

De Spotify activatiecode krijg je in principe 4 uur na activatie van je Spotify-optie. Heb je deze ondertussen ontvangen? Zo neen, dan neem best contact op met onze telefonische klantendienst op het nummer 0486 191999 of per e-mail naar base.support@telenetgroup.be. Eens je deze gekregen hebt, kan je je account aanmaken via www.BASE.be/spotify.

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes