BASE Community
Stel je vraag en help anderen
Stel je vraag en help anderen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey Hanna,
Leuk dat je je weg gevonden hebt naar de Community :$ !
Bij activatie in de BASE shop krijg je een kopie mee van de afschrijvingstabel. Wanneer je deze niet meer hebt, kan je inderdaad met ons contact opnemen zodat we dit voor je kunnen nakijken.
Fijn dat je je profiel hebt ingevuld. Zo had ik direct toegang tot je telefoonnummer en kon ik meteen voor je checken hoe lang je contract nog loopt. Op 28/09/2015 heb je het tarief BASE15 met een Samsung Galaxy core prime (-100€) geactiveerd. Dit ging om een contract van 12 maanden waarbij je een korting kreeg van 100 euro. Dit contract is ondertussen afgelopen.
Heb je een smartphone payplan geactiveerd? Dan kan je best contact opnemen met de kredietverstrekker. Dit kan via e-mail naar 90BASE@cofidis.be.
Groetjes,
Debby
Debby | Ex-Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .
Beste,
Kunt u dit voor mij ook eens nakijken?
Ik kan het maar niet vinden in de klantenzone.
Alvast bedankt!
Debora