annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Toestel met abonnement , hoe lang loopt dit nog?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Ik zou graag willen kunnen zien hoe lang mijn afbetaling op mijn toestel nog loopt.
Kan ik dit ergens opzoeken of moet dat via jullie support elke keer?

Groetjes
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (3)
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 602

Hey Hanna,

Leuk dat je je weg gevonden hebt naar de Community :$ !

Bij activatie in de BASE shop krijg je een kopie mee van de afschrijvingstabel. Wanneer je deze niet meer hebt, kan je inderdaad met ons contact opnemen zodat we dit voor je kunnen nakijken.

Fijn dat je je profiel hebt ingevuld. Zo had ik direct toegang tot je telefoonnummer en kon ik meteen voor je checken hoe lang je contract nog loopt. Op 28/09/2015 heb je het tarief BASE15 met een Samsung Galaxy core prime (-100€) geactiveerd. Dit ging om een contract van 12 maanden waarbij je een korting kreeg van 100 euro. Dit contract is ondertussen afgelopen.

Heb je een smartphone payplan geactiveerd? Dan kan je best contact opnemen met de kredietverstrekker. Dit kan via e-mail naar 90BASE@cofidis.be.

Groetjes,
Debby


”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1

Beste,

 

Kunt u dit voor mij ook eens nakijken?

Ik kan het maar niet vinden in de klantenzone.

 

Alvast bedankt!

Debora

Beantwoorden
0 Kudos
ibi
Specialist
Vragen: 6
Reacties: 123

Hallo Debora, 

 

Je kan hiervoor best een berichtje sturen naar onze collega's van Social Media. Dit kan via Facebook en Twitter. Onze collega's kijken graag jouw persoonlijke situatie na. 

 

Groetjes, 

Ibi

Ibi | Oud-moderator
Beantwoorden
0 Kudos