annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Van abonnement naar prepaidkaart. Kan dit met behoud van hetzelfde nummer?

Beantwoorden
Highlighted
Fan
Vragen: 1
Reacties: 1
Kan je overschakelen van een abonnement naar een prepaid kaart met behoud van nummer?
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (3)
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 581
Hey Lorenz!

Je hebt het waarschijnlijk al gezien. Ik heb je username veranderd van je telefoonnummer naar je voornaam. Ik dacht dat het beter is dat je telefoonnummer privé blijft , anders heb je binnenkort misschien een stalker aan je broek Smiley Knipoog . Hopelijk vind je dat goed? Als je toch liever een andere username dan je voornaam hebt, kan je dit uiteraard nog aanpassen in het menu bij 'profiel'.

Je kan absoluut je telefoonnummer behouden op een prepaidkaart. Om je nummer over te zetten van een abonnement naar een prepaid, mag er geen laattijdige betaling openstaan. Wanneer dit niet het geval is, dan wordt de verandering direct uitgevoerd.

In jouw geval kan je hiervoor bellen naar 1940 (zakelijk), particulieren kunnen bellen naar 1999. Je kan ook e-mailen naar base.support@telenetgroup.be (zakelijk en particulier). Houd zeker je identiteitskaart bij de hand, omdat het rijksregisternummer nodig is om een prepaid te activeren. Je zal nog een laatste factuur toegestuurd krijgen per post.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Fan
Vragen: 1
Reacties: 1
Dank u Debby, ik had dit ook gezien dat mijn nummer verscheen maar er stond enkel ik en moderator dit kon zien. Dit heb je goed gedaan.
0ndertussen heb ik reeds alles doorgestuurd ( overdrachtpapieren)
Mvg
Lorenz
Beantwoorden
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 581
Dat is graag gedaan hoor Lorenz Smiley Knipoog !
Je zal verwittigd worden via sms wanneer alles in orde is.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos