annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkeerde factuurberekening

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0

Beste BASE-community

Ik ben onlangs als zelfstandige gestart en had een nieuw abonnement nodig voor de zaak. Het leek mij een goede idee om klant te worden bij BASE. Maar na het zien van mijn allereerste factuur blijkt dat allesbehalve een goede keuze te zijn.

You see, ik heb 'Pro Start 10' aangekocht, met als promo 'Eerste drie maanden aan € 5,00/maand'. Allemaal goed en wel, dacht ik, maar nu krijg ik mijn factuur aan, en daar staat een totaal van € 9,85 (exclusief extra verbruik en dergelijke). De berekening in het pdf-document van mijn factuur start overigens op € 16,34 en krijgt dan 50 % korting (€ 8,17), om er dan nog 21 % btw bij te tellen.

► Ik ben er mij van bewust dat de basistarieven (abonnement + promo) exclusief btw berekend zijn, maar dit slaat gewoon nergens op. Zelfs mét die btw kom je niet aan dergelijke illusiegetallen.

En nu zou ik toch héél graag willen weten waarom het al na de eerste factuur misloopt, waarom mijn vragen aan de klantendienst (hier, via de website) niet worden beantwoord en of die PAPIERSTART-optie nu eigenlijk gratis is of niet.

Ik betreur deze situatie en ben niet te spreken over de zwakke afhandeling ervan. Afhankelijk van het resultaat van dit bericht, beslis ik of ik nog verder ga met BASE. Maar op dit moment, na slechts een maand klant zijn, ziet het er niet naar uit dat wij een toekomst hebben.

Ik dank u alvast.

Met vriendelijke groeten,

Een nieuwe, maar nu al zéér ontevreden klant.

Beantwoorden
0 Likes
REACTIE (1)
Highlighted
Moderator
Vragen: 0
Reacties: 28

Hoi,

Ik lees dat je informatie nodig hebt met betrekking tot je factuur en je tariefplan.

Je kan hiervoor terecht bij de collega's van het social media team, door een privé berichtje te sturen via Facebook of Twitter.

Groetjes,

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Hari | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes