annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkopen jullie iPhone 7 en iPhone 7 Plus?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Bieden jullie de 7 of de 7 plus aan?
Met welk geheugen 32, 128, 256GB?
In welke kleuren?
En wat als ik mijn 6 wil houden en de 7plus wil bestellen met 256GB kleur zilver?
Wat kost hij dan?
Met vriendelijke groeten, Vincent
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (5)
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
Hey Vanlooyvince,

Welkom op onze community!

De iPhone 7 en de 7 Plus worden inderdaad ook bij BASE aangeboden.

Ze worden aangeboden in zwart (mat), zilver, goud en rose goud. Deze hebben een geheugen van 32 GB, 128 GB en 256 GB.

De 7 Plus (Zilver / 256 GB) wordt aangeboden aan €1129.

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Thx
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
Mocht je de iPhone 7 toch aankopen, laat ons weten wat je goed en minder goed vindt aan dit toestel. We zullen het ten zeerste appreciëren Smiley Vrolijk

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 2
Beste

Ik zou graag een iphone 7 willen aanschaffen. Ik ben reeds klant van base met een abonnement van 25 er per maand. Ik zou graag willen weten in welke shops die nog in voorraad zijn? Als ik de gsm online probeer te bestellen lukt het niet om aan te geven dat ik al een abonnement heb, en dien ik een nieuwe aan te vinken? Is er een contactlijn? Of kan u mij hierbij verder helpen met de shop waar deze nog voorraadig is? Alvast bedankt
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey Samya,

Leuk dat je bij BASE je toestel wilt aankopen :$ !

Je kan inderdaad een promotie aangaan voor een iPhone 7 in combinatie met het tarief BASE 25. Je krijgt 150 euro korting op het toestel! De actie is nog geldig tot 31 december 2016.

Ookal heb je al een abonnement bij BASE, kan je de bestelling online verrichten. Ik heb een paar printscreens toegevoegd zodat je weet waar je op kan klikken Smiley Knipoog . Houd er wel rekening mee dat je met een online bestelling geen smartphone payplan kan aangaan, dit kan enkel in onze BASE shops.

Via deze link kies je eerst je toestel en vervolgens:

In de laatste stap zie je "Ik verander mijn abonnement naar BASE 25" staan. Ookal heb jij al een BASE 25, het is deze optie die je mag aanklikken.

Toch liever naar de BASE shop? Dan mag je me vertellen welke capaciteit en kleur je wenst. Dan kijk ik voor je na of er winkels zijn die het toestel voorradig hebben.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Beantwoorden
0 Kudos