annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Voicemail uitschakelen

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Het lukt mij niet om de voicemail volledig uit te schakelen : beide mogelijkheden geprobeerd ##002# en ook #002# . Bestaat er nog een andere manier? Deze vraag heb ik ook al gesteld via email aan Base-support, maar krijg geen antwoord. Hulp is dus welkom.
Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (2)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hallo,

Je zal het wel gezien hebben, ik heb je gebruikersnaam aangepast. Dit om te vermijden dat je gestalkt zou worden met je telefoonnummer publiekelijk op onze community Smiley Knipoog . Je kan deze aanpassen via je profiel.

De voicemail werd ondertussen uitgeschakeld door onze collega van de klantendienst. Onze excuses dat je eventjes op een antwoord hebt moeten wachten. Wist je dat je ook via Twitter/ Facebook vragen kan stellen? Telefonisch kan natuurlijk ook via het gratis nummer 1999.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Vrijwilliger
Vragen: 1
Reacties: 1

Nadat ik mijn historiek heb gezien dat er iedere keer 0,12 euro word aangerekend indien ik niet kan opnemen en mijn voicemail de oproep beantwoord wou ik mijn voicemail uitschakelen. Na het verzenden van #002# krijg ik een bevestiging dat instelling is gewijzigd maar indien ik word opgebeld en niet opneem schakelt hij toch nog steeds door naar de voicemail. Kan dit opgelost worden en is het normaal dat me steeds 0,12 euro word aangerekend indien ik niet opneem(dus normaal alleen kosten voor de beller) en mijn voicemail antwoord?

Beantwoorden
0 Likes