annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Voicemail uitschakelen

Beantwoorden
ZZZZZZZZZZZ
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Het lukt mij niet om de voicemail volledig uit te schakelen : beide mogelijkheden geprobeerd ##002# en ook #002# . Bestaat er nog een andere manier? Deze vraag heb ik ook al gesteld via email aan Base-support, maar krijg geen antwoord. Hulp is dus welkom.
Beantwoorden
0 Likes
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Debby
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hallo,

Je zal het wel gezien hebben, ik heb je gebruikersnaam aangepast. Dit om te vermijden dat je gestalkt zou worden met je telefoonnummer publiekelijk op onze community Smiley Knipoog . Je kan deze aanpassen via je profiel.

De voicemail werd ondertussen uitgeschakeld door onze collega van de klantendienst. Onze excuses dat je eventjes op een antwoord hebt moeten wachten. Wist je dat je ook via Twitter/ Facebook vragen kan stellen? Telefonisch kan natuurlijk ook via het gratis nummer 1999.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Ex-Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (4)
Debby
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hallo,

Je zal het wel gezien hebben, ik heb je gebruikersnaam aangepast. Dit om te vermijden dat je gestalkt zou worden met je telefoonnummer publiekelijk op onze community Smiley Knipoog . Je kan deze aanpassen via je profiel.

De voicemail werd ondertussen uitgeschakeld door onze collega van de klantendienst. Onze excuses dat je eventjes op een antwoord hebt moeten wachten. Wist je dat je ook via Twitter/ Facebook vragen kan stellen? Telefonisch kan natuurlijk ook via het gratis nummer 1999.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Ex-Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Beantwoorden
0 Likes
EmielBase
Vrijwilliger
Vragen: 1
Reacties: 1

Nadat ik mijn historiek heb gezien dat er iedere keer 0,12 euro word aangerekend indien ik niet kan opnemen en mijn voicemail de oproep beantwoord wou ik mijn voicemail uitschakelen. Na het verzenden van #002# krijg ik een bevestiging dat instelling is gewijzigd maar indien ik word opgebeld en niet opneem schakelt hij toch nog steeds door naar de voicemail. Kan dit opgelost worden en is het normaal dat me steeds 0,12 euro word aangerekend indien ik niet opneem(dus normaal alleen kosten voor de beller) en mijn voicemail antwoord?

Beantwoorden
0 Likes
charlie
Vrijwilliger
Vragen: 1
Reacties: 1

 Hey Debby

Wil je dat voor mij ook doen aub. Want mij lukt het ook niet voicemail te annuleren....

En wil je mijn beltijd optrekken naar 30sec. Aub want dat lukt me ook niet ben de wanhopig😖😖😖😖

En sinds 25/11 is mijn beltegoed volledig op 22.50€ ben ik kwijt...en ik heb nog voldoende belminuten smsen en 4g in mijn pakket...

Ik durf niet te herladen...krijg ik aub mijn centjes terug,❤️

Beantwoorden
0 Likes
VrankenSuzy
Community Manager
Vragen: 8
Reacties: 39

@charlie de BASE Community is geen support pagina van de BASE klantendienst meer. Wij (ikzelf en de moderatoren) zijn hier wel vanuit BASE om de community te beheren, maar individuele support wordt niet meer via dit platform gegeven door BASE zelf.

 

Op BASE Community helpen klanten elkaar. Heb je een vraag specifiek voor de klantendienst (zoals je voicemail of beltegoed vraag)? Dan neem je best contact op met BASE zelf via Facebook Messenger of de My BASE-app.


”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Suzy | Community Manager

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes