annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waar kan ik terecht om het scherm van mijn Samsung te laten repareren en hoeveel kost dit?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Ik heb net een samsung galaxy j5 (2016) gekocht maar heb hem laten vallen waardoor mijn scherm is gebarsten. Op de site zie ik dat jullie de samsung galaxy j5 kunnen repareren maar kunnen jullie de j5 (2016) ook repareren? Zoja wat is dan de prijs?
Mvg imara
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (2)
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
...
Beantwoorden
0 Kudos
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hallo Imara,

Onze excuses voor dit late antwoord! Wel heel jammer dat je je toestel hebt laten vallen zeg Smiley Verdrietig . Misschien is je toestel ondertussen al gerepareerd, toch wilde ik je nog graag het volgende meegeven.

Je kan terecht in één van onze Fix2Go shops. In verschillende vestigingen is er een erkende Samsung-reparateur aanwezig die je toestel ter plaatste repareert. Dus geen lange wachttijden meer. Via deze link vind je de locaties van deze shops.

Om het volledige scherm van een Samsung Galaxy J5 te repareren, betaal je 79 euro. Surf naar hier voor meer informatie.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos