annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer wordt mijn AldiTalk belwaarde overgedragen naar mijn BASE simkaart?

Beantwoorden
Highlighted
Follower
Vragen: 2
Reacties: 7
ma 24/04/2017 overgeschakeld van Aldi-Talk naar Base 0 met 2 gsm's .(moest wettelijk voor 7 juni 2017 gebeuren, anders beide gsm nummers voorgoed niet meer bereikbaar )
Er stond nog op beide gsm's +22€ elk (reeds voorafbetaald).dus samen+ 44 euro.
De gsm nummer van mijn echtgenote en die van mij worden nu per domiciliering afgerekend.
Ik alleen heb mijn identiteitskaart laten registreren in de Baseshop, we krijgen dus maar 1 afrekening en dit op mijn naam voor beide gsm's.
Vandaag gezien (op mijn laptop in klantenzone Base) dat mijn saldo -29,99€ bedraagt. Moet dit nietten minste -44€ zijn ? Van de Aldi bericht gekregen dat het volledig bedrag met een minimum van 2 X15€ in ons geval wordt overgedragen .
nb: We hebben sinds zondag 23/04 tot nu woe 26/04 geen sms of tel gedaan.

Hoe kunnen we ons beltegoed controleren via een verkort gsm nummer ?( 1955 lukt niet)
We hadden bij Aldi samen een verbruik van +/- 15€/jaar. Hoelang blijf ons huidig bedrag (dus + 44€ geldig met Base 0)
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (13)
Moderator
Moderator
Vragen: 6
Reacties: 114
Hallo Pol55,

Welkom bij BASE! Wat fijn dat je naar ons bent overgestapt, én je weg naar onze community hebt gevonden Smiley Knipoog.
De belwaarde die op je simkaart van AldiTalk stond, zal in de loop van de komende dagen overgezet worden naar je BASE simkaart. Meer informatie over de overzetting van je AldiTalk naar BASE vind je via onze website.
Het beltegoed kan je controleren door CONSULT te sturen naar 1912. 1955 is een nummer van JimMobile, dit werkt niet voor BASE klanten. Deze en andere slimme diensten kan je raadplegen via deze pagina. Ik raad je ook zeker aan om onze MyBASE app te downloaden, zo heb je je verbruik altijd binnen handbereik!
Indien je een tegoed hebt staan op je BASE 0 abonnement, blijft dit geldig. Er is geen einddatum aan verbonden.

Voor speciefieke vragen over jouw dossier, kan je best even contact opnemen met onze klantendienst via 1999. Zij zijn 24/7 bereikbaar.
Via Facebook en Twitter kan je ons bereiken op werkdagen tussen 9 en 18 uur.

Groetjes,
Ibi

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Ibi | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Follower
Ibi,
Bedankt voor uw reactie.
My base app kan ik niet gebruiken omdat ik "maar" een gewone gsm heb .
Sms CONSULT naar 1912: antwoord van gsm nummer 8576 : Sorry, deze dienst is momenteel niet beschikbaar. Probeert u het later nog eens Bedankt voor begrip. BASE

vg,
Pol
Beantwoorden
0 Kudos
Follower
Om 22h00 nog eens naar 1912 sms gedaan ......... bericht ontvangen van de nummer 8576. Beste klant u hebt 0.00 MB data verbruikt sinds u laatse factuur. Recent dataverkeer is mogelijk nog niet verrekend. Groet
Beantwoorden
0 Kudos
Follower
gegoogeld BASE beltegoed :
Heb je een abonnement? (1) Sms dan CONSULT naar 1912 (niet voor BASE ZERO (2) klanten). Heb je een herlaadkaart? (3) Ofwel sms je CONSULT naar 1912, ofwel ...tik je*444*# op je gsm.

1: neen.
2: heb ik.
3: ja.

Die uitleg snap ik niet hoor.
1912 noch *444*# doen het niet.
Beantwoorden
0 Kudos
Fan
Vragen: 0
Reacties: 1
Beste,
Kan ik ook overstappen van een aldi talk prepaid kaart naar een Base 0 abonnement, voor gebruik voor een alarmcentrale? Ik heb nog meer dan 20 euro belwaarde, wordt deze dan ook overgezet? Blijft deze dan ook geldig totdat deze opgebruikt is?
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Moderator
Hallo Pol55,

Via de CONSULT functie krijg je inderdaad de resterende bundel toegestuurd, dit zal in jouw situatie geen antwoord op je vraag zijn.
Wanneer je geen gebruik kan maken van de MyBase app, dan kan je ook inloggen via de klantenzone op BASE.BE.
Daar kan je het openstaande saldo raadplegen, je verbruik controleren, extra opties toevoegen en nog veel meer.

Groetjes,
Ibi

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Ibi | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Moderator
Hallo Kat1986,

Je kan inderdaad overstappen van Aldi Talk naar een BASE O abonnement. Belangrijk is wel dat je dit via een BASE shop doet.
Je € 20 belwaarde wordt dan overgezet op het abonnement. Dit tegoed blijft staan op je gsm-nummer en kan je gebruiken tot het is opgebruikt. Voor de overzetting van Aldi Talk naar BASE vind je meer informatie op onze website.

Groetjes,
Ibi

Beantwoorden
0 Kudos
Publisher
Reacties: 3
[quote=ibi]Hallo Pol55,

Welkom bij BASE! Wat fijn dat je naar ons bent overgestapt, én je weg naar onze community hebt gevonden Smiley Knipoog.
De belwaarde die op je simkaart van AldiTalk stond, zal in de loop van de komende dagen overgezet worden naar je BASE simkaart. Meer informatie over de overzetting van je AldiTalk naar BASE vind je via onze website.
Het beltegoed kan je controleren door CONSULT te sturen naar 1912. 1955 is een nummer van JimMobile, dit werkt niet voor BASE klanten. Deze en andere slimme diensten kan je raadplegen via deze pagina. Ik raad je ook zeker aan om onze MyBASE app te downloaden, zo heb je je verbruik altijd binnen handbereik!
Indien je een tegoed hebt staan op je BASE 0 abonnement, blijft dit geldig. Er is geen einddatum aan verbonden.

Voor speciefieke vragen over jouw dossier, kan je best even contact opnemen met onze klantendienst via 1999. Zij zijn 24/7 bereikbaar.
Via Facebook en Twitter kan je ons bereiken op werkdagen tussen 9 en 18 uur.

Groetjes,
Ibi
Beantwoorden
0 Kudos
Publisher
Reacties: 3
Ik probeer mijn aldi talk naar base online om te zetten. Echter destijds werd het nummer horend bij mijn huidige simkaart van Alditalk omgezet naar mijn vorig nummer waardoor online simnummer en huidig telefoonnummer bij de overzetting niet aanvaard wordt. Hoe kan ik dit oplossen?
Beantwoorden
0 Kudos