annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer wordt mijn AldiTalk belwaarde overgedragen naar mijn BASE simkaart?

Beantwoorden
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey Lisaloos, dus als ik het goed begrijp is er een nummerbehoud gebeurd op de simkaart van Aldi Talk. Klopt dat? Je mag de activatie regelen met het telefoonnummer dat je daadwerkelijk gebruikt en het simkaartnummer van je Aldi Talk simkaart. Je mag hier de laatste 13 cijfers voor invullen. Indien je iets anders bedoelt, dan horen we dat graag hoor. Natuurlijk kan je ook langsgaan bij onze collega's in de BASE shop. Zij zullen alles voor je regelen. Vergeet dan ook zeker je simkaart en identiteitskaart niet Smiley Knipoog Groetjes, Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 2
Reacties: 7
23 dagen geleden:" De belwaarde die op je simkaart van AldiTalk stond, zal in de loop van de komende dagen overgezet worden naar je BASE simkaart. Meer informatie over de overzetting van je AldiTalk naar BASE vind je via onze website. "

Beste,
Nog steeds geen antwoord of beltegoed ontvangen....hopelijk in de loop van de komende dagen ????
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 2
Reacties: 7
Van Aldi-Talk naar Base: (webside Base)
WAT MOET JE DOEN ?

-Ga voor 7 juni (1) naar een BASE shop in je buurt
-Kies samen met een medewerker het BASE tarief (2) dat het beste bij je past.
-Je behoudt je nummer en je ontvangt onmiddellijk € 15 belwaarde. Indien je nog meer dan € 15 op je Aldi Talk-kaart hebt staan dan wordt het verschil (3) toegevoegd enkele dagen (4) na de activatie van je BASE-kaart

(1) op 24 april 2017
(2) Base 0
(3) I NOG NIET ontvangen
(4) enkele dagen = 3, 5, 10, 20 ??????

vg,
Pol
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 3
[quote=Debby]Hey Lisaloos, dus als ik het goed begrijp is er een nummerbehoud gebeurd op de simkaart van Aldi Talk. Klopt dat? Je mag de activatie regelen met het telefoonnummer dat je daadwerkelijk gebruikt en het simkaartnummer van je Aldi Talk simkaart. Je mag hier de laatste 13 cijfers voor invullen. Indien je iets anders bedoelt, dan horen we dat graag hoor. Natuurlijk kan je ook langsgaan bij onze collega's in de BASE shop. Zij zullen alles voor je regelen. Vergeet dan ook zeker je simkaart en identiteitskaart niet Smiley Knipoog Groetjes, Debby
Beantwoorden
0 Kudos