annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Welke opties zijn er om zoveel mogelijk data te krijgen?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Hallo
Ik wil graag meer mobiele data, liefst onbeperkt. Bestaat dit? Minuten en SMS zijn niet zo belangrijk voor mij. Is het beter een mifi toestel aan te schaffen of abonnement met 10gb?
Beantwoorden
0 Likes
REACTIE (1)
Highlighted
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
[quote=Basement ]Hallo
Ik wil graag meer mobiele data, liefst onbeperkt. Bestaat dit? Minuten en SMS zijn niet zo belangrijk voor mij. Is het beter een mifi toestel aan te schaffen of abonnement met 10gb?

Hey Basement!

Momenteel hebben we het tarief BASE 59 waarbij je een bundel van 10GB ter beschikking hebt. Wanneer je meer dan 10GB verbruikt, betaal je 0.10 euro per MB.

Kies je liever voor MiFi? Dan kies je best voor een Internet Anywhere tarief! Met Internet Anywhere 30, krijg je 6GB. Ga je buiten de bundel? Dan vertraagt de snelheid tot 128 kbps. Je betaalt dus niet extra :$

Geïnteresseerd in een Internet Anywhere naast je BASE mobiel abonnement? Dan krijg je een korting van 5 euro per maand op de abonnementskosten!

Moest er iets niet helemaal duidelijk zijn, dan hoor ik het graag Basement!!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes