annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wijziging tariefplan, wat met Spotify Premium?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 2
Reacties: 0
Hey,

Ik heb zonet mijn tariefplan gewijzigd (Check25 >Base25).
Bij mijn vorige tariefplan had ik een Spotify_premium account. Ik heb dit nu ook als optie genomen, maar vroeg mij of of dit nu automatisch wordt overgezet.
Blijf ik dezelfde account houden in Spotify. Ik kreeg immers reeds bevestiging dat nieuw tariefplan actief is, maar geen enkel boodschap mbt Spotify.

alvast bedankt
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (2)
Leesfanaat
Vragen: 4
Reacties: 30
Hoi znarf

Onlangs was ik ook veranderd van tariefplan, maar wel met een nieuw nummer. BASE Check 25 naar JIM Mobile. Ik heb een nieuwe code moeten aanvragen via de website van BASE om Spotify Premium te activeren.
Indien je hetzelfde nummer behoudt, denk ik dat je met jouw huidige Premium-account verder kan. Als er bovenaan in Spotify 'Spotify Premium' staat dan is alles in orde.

Groetjes
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 61
Reacties: 51
Hey znard,

Zoals BIRGER zegt zou dit actief moeten blijven. Laat het ons zeker weten als dat niet het geval is, dan kunnen we dat checken ;-).

Groetjes,
What's new?
Beantwoorden