annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wordt de verhoging van de databundel bij BASE 9 automatisch aangepast?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1
hoi, zelfde probleem hier met de B15. ik contacteerde deze week jullie via de berichtenfunctie in de app, maar deze persoon belde mij en sprak een bericht in op voicemail, blabla en dat ik moest navragen om over te schakelen.
kunnen jullie dit aanpassen aub?
bedankt!

(ondertussen sms reeds ontvangen, bedankt hiervoor Smiley Vrolijk )
Beantwoorden
0 Kudos
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey Eliend,

Je tarief werd gisteren aangepast van BASE Check 15 naar BASE 15 door onze collega van de klantendienst. Ik denk dat alles dan in orde is hè Smiley Knipoog ?

Veel surfplezier!!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1

Bij mij is dit ook nog steeds niet aangepast!!

Beantwoorden
0 Kudos
ibi
Specialist
Vragen: 6
Reacties: 123

Hallo Liridona,

 

Een abonnement wordt niet automatisch aangepast. Je neemt hiervoor best contact op via een van onze servicekanalen.

 

Groetjes,

Ibi

Ibi | Oud-moderator
Beantwoorden
0 Kudos
Scout
Vragen: 0
Reacties: 1

Beste, 

Ik heb ook nog steeds maar 50Mb

kan dit aub aangepast worden? 

Mvg

Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted
Student
Vragen: 0
Reacties: 5

Hey Lulu,

 

Je kan ze best eens bellen of een berichtje sturen via Facebook. Dan passen ze dat voor je aan.

 

Grtz,

Eveline

Eveline
Beantwoorden
0 Kudos