annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

iPhone 6 geen garantie wegens "gebogen", terwijl hij als nieuw is...

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Ik heb vorige week mijn iPhone 6 binnengebracht bij Baseshop Eeklo. Althans, dat wou ik, want die winkel is weg. Ik heb me dan gewend naar de Telenetshop er schuin over en die namen mijn toestel aan, noteerden de klacht (gps werkt niet meer) en stuurden het toestel op. Ik nam dan maar gebruik van het vervangtoestel ( zijnde een Huawei kweetniewa die enorm irritant werkt). Vandaag krijg ik de melding dat mijn toestel niet onder garantie valt omdat het gebogen is.
ten eerste: dan zou eerst mijn touchscreen het begeven, de gps-chip ligt dieper.
ten tweede: er is niks vastgesteld van zichtbare schade toen ik het afgaf
ten derde: het zinnetje "dit wordt door de fabrikant gezien als gebruikersschade" is bullshit, een telefoon van 800 euro hoort tegen normaal gebruik te kunnen
ten vierde: de foto's die men doorgestuurd heeft was er ook niks aan te zien
ten vijfde: de verkoper heeft 2 jaar verantwoordelijkheid, niet de fabrikant

dus nu zit ik met de keuze om 430.23€ te betalen om een swap te krijgen, 36.30€ te betalen om gewoon mijn toestel terug te krijgen of het te laten vernietigen...
Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (3)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hallo X-Miner,

Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet blij bent met deze situatie!

Heb je een herstelnummer ontvangen? Zo ja, kan je best contact opnemen met onze klantendienst via Facebook/ Twitter. Onze collega's zullen voor je nagaan wat er precies aan de hand is en wat de mogelijkheden zijn.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Ik heb bekomen dat ze me het toestel gaan terugbezorgen en ik krijg een creditnota voor die 36 euro.
Daar ben ik uiteraard nog niks mee natuurlijk. En dan is het nog hopen dat ik het toestel wel in goede staat terugkrijg...
RMA nummer is iRMASTNM14685970, binnengebracht 15/05/17

Zou je me kunnen linken baar de pagina waar ik moet zijn op fb, Android is me niet gunstig gezind...
Beantwoorden
0 Likes
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Natuurlijk kan ik je helpen om bij de klantendienst van Facebook binnen te geraken Smiley Knipoog

Wanneer je op je Facebook-startpagina staat, mag je in het zoekveld het volgende invoeren: "BASE Belgium'. Vervolgens klik je nog eens op 'BASE Belgium' dat bovenaan verschijnt. En voilà, je komt op onze Facebook-pagina terecht.

Rechtsboven onder de grote foto vind je de knop 'Bericht sturen'. Via deze weg stuur je een privébericht.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes