Ik heb vorige week mijn iPhone 6 binnengebracht bij Baseshop Eeklo. Althans, dat wou ik, want die winkel is weg. Ik heb me dan gewend naar de Telenetshop er schuin over en die namen mijn toestel aan, noteerden de klacht (gps werkt niet meer) en stuurden het toestel op. Ik nam dan maar gebruik van het vervangtoestel ( zijnde een Huawei kweetniewa die enorm irritant werkt). Vandaag krijg ik de melding dat mijn toestel niet onder garantie valt omdat het gebogen is.
ten eerste: dan zou eerst mijn touchscreen het begeven, de gps-chip ligt dieper.
ten tweede: er is niks vastgesteld van zichtbare schade toen ik het afgaf
ten derde: het zinnetje "dit wordt door de fabrikant gezien als gebruikersschade" is bullshit, een telefoon van 800 euro hoort tegen normaal gebruik te kunnen
ten vierde: de foto's die men doorgestuurd heeft was er ook niks aan te zien
ten vijfde: de verkoper heeft 2 jaar verantwoordelijkheid, niet de fabrikant
dus nu zit ik met de keuze om 430.23€ te betalen om een swap te krijgen, 36.30€ te betalen om gewoon mijn toestel terug te krijgen of het te laten vernietigen...