annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MiFi, wat is dit en hoe werkt het?

Beantwoorden
Maddict
Vragen: 61
Reacties: 51
De MiFi, gemaakt door ZTE, is een klein en draagbaar apparaat dat een WiFi netwerk maakt, waar je ook bent! Het is oplaadbaar en je kunt tot 10 toestellen tegelijk aansluiten op het BASE netwerk in een straal van ongeveer 10 meter.

Hoe werkt dit? Vrij simpel! In de MiFi steekt een BASE simkaart die verbinding maakt met het mobiele BASE netwerk. Met de MiFi kun je een snelheid halen tot maar liefst 150mbps via ons 4G netwerk.
Verbinding maken met de MiFi is snel en vooral eenvoudig.

1. Plaats de BASE simkaart (met internet anywhere abonnement) in je MiFi.

2. Zet het toestel aan. De MiFi maakt automatisch verbinding met het BASE netwerk.

3. Zoek de MiFi in de lijst van WiFinetwerken op het apparaat dat je met de MiFi wilt verbinden. Als wachtwoord kies je de inlogcode die je op de achterkant van de MiFi vindt.

Zoals ik al eerder zei; simpel. Toch?

Heb je problemen met je MiFi? Je kan deze gemakkelijk resetten zodat de fabrieksinstellingen terug toegepast worden.
Dit doe je als volgt.
- Open het klepje aan de zijkant

- Druk de resetknop in gedurende 5 seconden.

- Verbind zoals hierboven uitgelegd

On your mark, ready, set, surf!
What's new?
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (10)
Networker
Vragen: 0
Reacties: 12
werkt die
mifi enkel met base kaarten of is het simlockvrij en alle
simkaarten gebruiken grts
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 87
Reacties: 551
[quote=christel de pelsmaeker]werkt die
mifi enkel met base kaarten of is het simlockvrij en alle
simkaarten gebruiken grts

Hey Christel,

Ik zag dat je deze vraag ook gesteld hebt op de pagina 'Internet anywhere abonnement nodig? Aan een zeer voordelige prijs? Ja hoor, dat hebben we ook!'. Ondertussen hebben we al met elkaar gesproken, dus ben je al op de hoogte van het antwoord Smiley Knipoog

Het MiFi-toestel is inderdaad simlockvrij, wat wil zeggen dat je ook andere simkaarten dan BASE kan gebruiken. Natuurlijk zijn de BASE-tarieven zeer interessant, dus neem zeker een kijkje naar onze internet anywhere abonnementen in het bovenstaand artikel! Gefrustreerde smiley

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Networker
dat klopt debby online besteld gisteren si nu afwachten thanks voor de info grts
Beantwoorden
Moderator
Vragen: 87
Reacties: 551
Dat is heel graag gedaan hoor :$

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Networker
hallo debby ik heb nu zo een mifi toestel van base het lukt wel maar van boven links waar bij jullie op foto 4g staat en streepjes bij staat er niks geen streepjes en daarbij een rode kruis is dat normaal maar word wel aangesloten met men iphone vroeg mij dat af
Beantwoorden
0 Kudos
Networker
bij mij komt dat er niet op base en netwerk die streepjes leeg en rode kruisje erbij links boven van de mifi
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
Hey Christel,

Ik heb nog enkele vraagjes:

Je hebt dus geen netwerkindicator (streepjes) op het schermpje staan, maar je MiFi is verbonden met je iPhone? Kan je dan effectief mobiel internet op je iPhone gebruiken of niet?

Groetjes,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Beantwoorden
0 Kudos
Networker
euh ja het staat dat ik verbonden ben
ga het nu proberen met tablet hou je op hoogte
Beantwoorden
0 Kudos
Networker
hallo tis in orde nu de pincode stond aan nu uitgezet en het gaat dank u voor antwoord
Beantwoorden
0 Kudos