annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Alles wat je moet weten over de iPhone 7!

Beantwoorden
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Na lang verwacht, nu eindelijk beschikbaar: iPhone 7!

Wat zijn de belangrijkste vernieuwingen?

• Verbeterde camera
  • Nieuwe homeknop
  • Waterbestending
  • Geen 3.5 mm hoofdtelefoonaansluiting

Design en kleuren:
De iPhone 7 lijkt sterk op de iPhone 6S en 6S plus, maar er zijn wel degelijk verschillen.
  • De cameralens is groter geworden en daardoor meer prominent aanwezig.
  • Er zijn twee nieuwe kleuren: matzwart en glimmend zwart (spacegrijs is geen optie meer).
  • Omdat de afmetingen hetzelfde zijn gebleven, zullen ruimvallende hoesjes nog steeds goed passen. Houd bij nauwsluitende hoesjes wel rekening met de veranderde plaatsing van de camera.

Verbeterde camera:
De camera is sterk verbeterd! De 12-megapixel camera heeft een grotere lens gekregen en de nieuw ontwikkelde ISP levert nog mooiere foto's. De frontcamera is 7 megapixel (voorheen 5) en beschikt over automatische beeldstabilisatie. De nieuwe flitser zorgt voor 50% meer lichtopbrengst.

Hoe spectaculair de camera van de iPhone 7 ook is, het is niets in vergelijking met de iPhone 7 Plus dual- camera. Je betaalt wel meer voor de iPhone 7 Plus, maar de technologie van de camera is het zeker waard!

Nieuwe homeknop:
De nieuwe homeknop kun je niet meer indrukken, maar geeft feedback via trillingen. Heb je al een iPhone 7 of iPhone 7 Plus? Laat ons dan snel weten wat je van deze vernieuwing vindt Smiley Knipoog .

Waterbestendig:
Heb je je iPhone 7 laten vallen in het water? Maak je geen zorgen! Het toestel is waterproof en voldoet aan de IP67-standaard. Dit houdt in dat de smartphone water- en stofbestendig is.

Geen 3.5 mm hoofdtelefoonaansluiting:
Apple heeft besloten om geen koptelefoonaansluiting meer te gebruiken, omdat het verouderde technologie is en nieuwe ontwikkelingen in de weg stond. Zo heeft deze maatregeling het mogelijk gemaakt om het toestel waterdicht te maken.

De oude koptelefoonaansluiting heeft plaats gemaakt voor het gebruik van Bluetooth of de Lightning-poort (de poort waarmee je de batterij van je toestel oplaadt). Je kan dus door middel van een adapter die je in de Lightning-poort stopt, muziek beluisteren. Apple levert bij de iPhone 7 een setje oordopjes en de adapter die nodig is om er gebruik van te kunnen maken.

Heeft de iPhone 7 je overtuigd? Lees dan alles over onze promoties in het artikel "Promotie iPhone 7: bestel nu en krijg een korting tot 400 euro!".

En nu snel naar de BASE-shop Smiley Erg vrolijk !

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
REACTIES (2)
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 2
Beste

Ik zou graag een iphone 7 willen aanschaffen. Ik ben reeds klant van base met een abonnement van 25 er per maand. Ik zou graag willen weten in welke shops die nog in voorraad zijn? Als ik de gsm online probeer te bestellen lukt het niet om aan te geven dat ik al een abonnement heb? En dien ik een nieuwe aan te vinken? Is er een contactlijn? Of kan u mij hierbij verder helpen met de shop waar deze nog voorraadig is? Alvast bedankt!
Beantwoorden
0 Kudos
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey Samya,

Ik zag dat je deze vraag ook op een andere pagina gesteld had. Ondertussen heb ik hier antwoord op gegeven. Heb je dat al gezien? Kijk maar even hier :$ .

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos