annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Automatische meldingen bij uitgaande oproep - 'Tweede Oproep Service'

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 3
Weet iemand hoe je onder voorbehoud doorschakelen uitzet.
Anke wille
Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (7)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
[quote=Anke]Weet iemand hoe je onder voorbehoud doorschakelen uitzet.

Hallo Anke,

Welkom op onze Community!

Je kan doorschakelingen naar een ander telefoonnummer uitzetten door volgende code in te voeren: (#)#002# beltoets.

Ook kan je doorschakelingen activeren of uitzetten via het menu van de mobiele telefoon. Via de handleiding van het toestel kan je kijken hoe je dit precies doet. Heb je de handleiding niet meer? Geen nood! Via BASE.be heb je toegang tot de meeste gebruiksaanwijzingen.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Dan lukt het nog niet... Bij instellingen in gsm ook nagekeken maar niets lukt.

Anke
Anke wille
Beantwoorden
0 Likes
Episch
[quote=Anke]Dan lukt het nog niet... Bij instellingen in gsm ook nagekeken maar niets lukt.

Anke

Hey Anke,

Misschien heb ik je in eerste instantie verkeerd begrepen Smiley Verdrietig. Bedoel je de automatische meldingen die je ontvangt wanneer je een uitgaande oproep maakt?

Deze meldingen worden verstuurd wanneer de voicemail actief is en je geen 'Tweede Oproep Service' aan hebt staan. Ze waarschuwen je dat wanneer je een tweede oproep krijgt, deze call door de voicemail zal worden opgenomen.

Met 'Tweede Oproep Service' bedoel ik dat wanneer je in gesprek bent en je krijgt een tweede oproep, je de oproep tijdens de eerste call kan opnemen. Je kan dus de eerste oproep in wacht zetten, terwijl je de tweede oproep opneemt.

Je kan de meldingen uitschakelen door de 'Tweede Oproep Service' te activeren. Wanneer je tijdens een call een melding krijgt van een tweede oproep en deze niet wenst te nemen, dan zal alsnog de voicemail ingeschakeld worden.

'Tweede Oproep Service'
  • Activeren? Druk op * of ** (afhankelijk van het toestel) 43# en beltoets.
  • Uitschakelen? Druk dan op #43# en beltoets.

Moest het toch nog iets anders zijn dat je bedoelt, mag je me dit zeker laten weten!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Debby dat is ook het probleem niet. Ik heb net nieuwe sim. Met 10 euro erop ik kan smsen maar bellen gaat niet meer ik kan wel gebeld worden.
Anke wille
Beantwoorden
0 Likes
Episch
[quote=Anke]Debby dat is ook het probleem niet. Ik heb net nieuwe sim. Met 10 euro erop ik kan smsen maar bellen gaat niet meer ik kan wel gebeld worden.

Ok, dat is inderdaad vreemd! Kan je je profiel vervolledigen op de Community? Zo heb ik toegang tot je telefoonnummer en kan ik kijken of alles goed geactiveerd werd in het systeem. Maak je maar geen zorgen, enkel de moderatoren kunnen je telefoonnummer zien Smiley Knipoog

Ik heb wel een verzoek. Kan je je simkaart in een ander toestel stoppen om te kijken of je via een ander toestel ook niet kan bellen? Om de test te vervolledigen, ook graag een andere BASE simkaart in je eigen toestel om te zien of een andere BASE simkaart in jouw toestel al dan niet kan bellen.

Bedankt alvast! Geef je me een seintje wanneer je je profiel hebt vervolledigd?

Groetjes,
Debby

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Ja profiel bijgewerkt

Anke
Anke wille
Beantwoorden
0 Likes
Episch
[quote=Anke]Ja profiel bijgewerkt

Anke
Bedankt Anke!

Alle diensten staan actief in het systeem, alsook de 10 euro belwaarde.
Zoals ik je begrepen heb, kon je voorheen wel zonder problemen bellen, toch?

Heb je de test met de simkaart al uitgevoerd? Dit is belangrijk, omdat we zo kunnen weten of er misschien iets met de simkaart aan de hand is, of met de instellingen van je telefoon.

Kan je me hier de uitslag van laten weten?

Groetjes,
Debby

Beantwoorden
0 Likes