annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Debat: zijn vaste lijnen nog steeds nuttig?

Beantwoorden
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 601
Eén van onze klanten nam contact op via het BASE sociale media platform en gaf aan vraagtekens te hebben over het nut van een vaste telefoonlijn. Ze overweegt haar vaste telefoon op te zeggen en in te gaan op onze smartphone promotie. Met deze promo combineer je een smartphone met een abonnement aan een zeer voordelige prijs.

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (18)
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 601
Laat ons zeker weten welke argumenten je hebt! We zijn benieuwd Smiley Knipoog

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 23
Voor mij eigenlijk niet nuttig meer. Ik heb nu al een aantal jaren geen vaste lijn meer thuis en heb het eigenlijk geen seconde gemist. In tijden van smartphone, whatsapp, messenger en bundels die naar alle netwerken gelden, is die vaste lijn voor niets meer nodig. En die 078-nummers bijvoorbeeld... goh ja, hoe vaak bel je die?
Beantwoorden
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
Hello, Mister Fixed line. You can retire now Smiley Knipoog

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 2
Hi!! Naar mijn mening is een vaste lijn niet echt nuttig. Vroeger was het misschien nog duur om met je mobiele telefoon naar vaste nummers te bellen en was je voordeliger uit wanneer je dit met je vaste lijn deed. Nu wordt hier eigenlijk geen verschil meer in gemaakt.

Ik moet wel zeggen dat ik met nostalgie terugdenk aan vaste toestellen. Toen ik opgroeide, waren er nog geen gsm's . Mijn ouders hadden een vaste telefoon aan de muur hangen en als er iemand in huis op internet zat, kon je de telefoonlijn niet gebruiken. Dat is al een tijdje geleden Smiley Knipoog .

Ik gebruik hem bijna niet, maar heb toch een retro exemplaar in huis staan :$ !

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
[quote=Debby]Eén van onze klanten nam contact op via het BASE sociale media flatform en gaf aan vraagtekens te hebben over het nut van een vaste telefoonlijn. Ze overweegt haar vaste telefoon op te zeggen en in te gaan op onze smartphone promotie. Met deze promo combineer je een smartphone met een abonnement aan een zeer voordelige prijs.

Beantwoorden
Leesfanaat
Vaste telefoon moet zeker blijven, meer nog, het moet terug het meest gebruikt worden, het is immers de enige telefoon zonder schadelijke elektromagnetische stralingen!!!
Beantwoorden
Leesfanaat
Reacties: 1
[quote=Debby]Eén van onze klanten nam contact op via het BASE sociale media platform en gaf aan vraagtekens te hebben over het nut van een vaste telefoonlijn. Ze overweegt haar vaste telefoon op te zeggen en in te gaan op onze smartphone promotie. Met deze promo combineer je een smartphone met een abonnement aan een zeer voordelige prijs.

Sommige ouderen gebruiken geen gsm .....daar moet het mogelijk voor blijven om met een vaste lijn te bellen .

Die groep wil enkel telefoneren .....sms enz...gebruiken ze niet.

Opladen GSM zijn die ook niet gewoon .

GSM heeft voor die mensen te veel snufje (toeters en bellen )
Beantwoorden
Leesfanaat
[quote=Debby]Eén van onze klanten nam contact op via het BASE sociale media platform en gaf aan vraagtekens te hebben over het nut van een vaste telefoonlijn. Ze overweegt haar vaste telefoon op te zeggen en in te gaan op onze smartphone promotie. Met deze promo combineer je een smartphone met een abonnement aan een zeer voordelige prijs.

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
voor mij is één vast lijn nog altijd nuttig! MAAR VEEL Té DUUR!!
Beantwoorden