annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Debat: zijn vaste lijnen nog steeds nuttig?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 2
[quote=Debby]Eén van onze klanten nam contact op via het BASE sociale media platform en gaf aan vraagtekens te hebben over het nut van een vaste telefoonlijn. Ze overweegt haar vaste telefoon op te zeggen en in te gaan op onze smartphone promotie. Met deze promo combineer je een smartphone met een abonnement aan een zeer voordelige prijs.

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
bij dringende gevallen zal je altijd zien dat er een probleem is met je gsm ...geen stroom , geen ontvangst... vaste lijn werkt altijd !
Beantwoorden
Leesfanaat
Reacties: 1
[quote=willy17]bij dringende gevallen zal je altijd zien dat er een probleem is met je gsm ...geen stroom , geen ontvangst... vaste lijn werkt altijd !

Geen stroom is ook geen vaste lijn in sommige gevallen.
Meeste vaste lijnen werken via modem, welke dan weer stroom vragen.
Beantwoorden
Leesfanaat
Vaste lijn moet zeker blijven, bij rampen of zoals bij de aanslagen in Brussel was men alleen bereikbaar met een vast toestel.
Ook geen stralingen zoals met al die draadloze toestellen zoals smartphone enz..
Beantwoorden
Leesfanaat
[quote=Debby]Laat ons zeker weten welke argumenten je hebt! We zijn benieuwd Smiley Knipoog
Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Ge kunt niet geloven hoe dikwijls ik bel dat de gsm in de auto ligt, boven op de badkamer of de slaapkamer.
Een vast toestel hoort ge meestal ook veel beter . Wordt dan ook regelmatig gebruikt als wekdienst na een middagdutje .
Ook regelmatig : mijn batterij is plat, belt ge op mijn vast toestel .
Ik kan nog wel enkele argumenten bedenken, mijn vast toestel gaat nog niet weg !
Beantwoorden
Leesfanaat
[quote=Debby]Eén van onze klanten nam contact op via het BASE sociale media platform en gaf aan vraagtekens te hebben over het nut van een vaste telefoonlijn. Ze overweegt haar vaste telefoon op te zeggen en in te gaan op onze smartphone promotie. Met deze promo combineer je een smartphone met een abonnement aan een zeer voordelige prijs.

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Vaste lijn mag of zou moeten blijven. Zeker in de omgevingen waar slechte ontvangst is, wat in mijn geval zo is. En zoals ik al gelezen heb => "Veel te duur", is ook waar.
Beantwoorden
Leesfanaat
Ik vind het nog wel nuttig, aangezien ik in een 'bunker' woon en binnen amper bereik met m'n gsm heb, kan ik nog via een vast toestel bellen. De meeste nieuwbouwhuizen zijn ook gebouwd om heel goed te isoleren, bijgevolg heb je dus wel geen bereik. Gebeld worden op m'n vaste lijn, laat ik doorschakelen naar m'n gsm.
Beantwoorden