annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Door 'wifi assistance' via my iPhone heb ik een hoge factuur. Kan hier iets aan worden gedaan?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Beste ,

Ik ben heel hard verschoten van mijn te hoog factuur. Kan er iets aan gedaan worden om mijn fatuur t ? Ik minder moet betalen. Ben alleenstaande.en kan het niet betalen wil naar pre paid gaan. Aub help me
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (9)
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Had mijn gsm op wifi thuis gezet. Heb klantendienst gebeld en ze zeiden dat het kan terug op 3 g gaan omdat het signaal sterker is dan wifi. Nu zit ik dan met te hoog factuur
Beantwoorden
0 Kudos
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
[quote=Jessjess]Had mijn gsm op wifi thuis gezet. Heb klantendienst gebeld en ze zeiden dat het kan terug op 3 g gaan omdat het signaal sterker is dan wifi. Nu zit ik dan met te hoog factuur

Hallo Jessjess,

Goh, ik kan me inderdaad wel voorstellen dat je geschrokken bent! Sommige toestellen hebben de service 'wifi assistence'. Dit laat je smartphone toe over te schakelen naar mobiele data wanneer de verbinding met wifi niet optimaal is. Omdat je vaak niet door hebt dat je niet meer op wifi zit, kan dit hoge facturen tot gevolg hebben :@.

Meer informatie over hoe je dit kan uitschakelen vind je in het artikel 'Hoe deactiveer ik wifiassistentie/ Speed Booster op mijn smartphone?'.

Kan je je profiel vervolledigen op de Community? Op deze manier heb ik je telefoonnummer. Maak je maar geen zorgen, enkel de moderatoren kunnen je telefoonnummer inkijken. Ik kan niets beloven, maar ik kan dit zeker voor je bekijken!

Geef je me een seintje wanneer je het nodige hebt gedaan?

Bedankt alvast!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 4
Heb 10 euro boete gekregen op mijn vorige. Er bleek iets mis te zijn gegaan... met homebanking waardoor ik het later nog is moeten inbrengen! Betaald normaal altijd redelijk snel ofik mmoet in het buitenland zitten. Nu de vraag... doen jullie die 10 euro eraf of moet ik ze betalen... als dat zo is.... betaal ik nog 1 keer ben ik weg bij base. Graag antwoord dan weet ik waar ik aan toe ben. Groetjes Theo Mathieu
Beantwoorden
0 Kudos
Professor
Vragen: 16
Reacties: 289
[quote=Theo Mathieu]Heb 10 euro boete gekregen op mijn vorige. Er bleek iets mis te zijn gegaan... met homebanking waardoor ik het later nog is moeten inbrengen! Betaald normaal altijd redelijk snel ofik mmoet in het buitenland zitten. Nu de vraag... doen jullie die 10 euro eraf of moet ik ze betalen... als dat zo is.... betaal ik nog 1 keer ben ik weg bij base. Graag antwoord dan weet ik waar ik aan toe ben. Groetjes Theo Mathieu

Hey Theo,

Welkom op onze community.

Ik kan begrijpen dat het niet aangenaam is om herinneringskosten aangerekend te krijgen. Je kan dergelijke kosten vermijden door tijdig te betalen of door een domiciliëring te activeren.

Ik wil dit wel graag voor je nakijken. Kan je je community-profiel vervolledigen met je gsm-nummer?

Groeten,

Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Geachte Abdel
Als ik in de Ardennen zit en er bijna geen internet verbinding (zo traag ) zeg ik daar ook niks over! Nu effen te laat betaald en 10 euro extra... je doet maar jongen.
Dit is toch de laatste keer geweest... ben weg bij base!
De klant is nog altijd koning!!!
Groetjes
Theo Mathieu
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Geachte Abdel
Als ik in de Ardennen zit en er bijna geen internet verbinding (zo traag ) zeg ik daar ook niks over! Nu effen te laat betaald en 10 euro extra... je doet maar jongen.
Dit is toch de laatste keer geweest... ben weg bij base!
De klant is nog altijd koning!!!
Groetjes
Theo Mathieu
Beantwoorden
0 Kudos
Professor
Hey Theo,

Klant is inderdaad koning! Ik begrijp dat je met deze kosten niet akkoord bent en daarom vroeg ik je telefoonnummer om te kijken of ik iets voor jou kan doen.

Ik heb je community-profiel bekeken, maar vond je telefoonnummer helaas niet terug.

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
0486/140525
Groetjes Theo
Beantwoorden
0 Kudos
Professor
Hey Theo,

We hebben elkaar zonet telefonisch gesproken. Ik hoop dat je teveden bent met de aangeboden oplossing.

Mocht er nog iets zijn, dan horen we dat graag!

Groeten,
Abdel

Beantwoorden
0 Kudos