annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geknipte simkaart

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 4
Mij simkaart werd bij baseshop Knokke bij aankoop van een nieuw toestel Huawei. Maar op verschillende plaatsen heb ik onvoldoende of geen ontvangst.
Bij baseshop Brasschaat beweerd men dat de simkaart verkeerd geknipt is en dat deze te vervangen is door een nieuwe simkaart, waarvoor ik 10€ moet betalen.
Nu vind ik als de base medewerker in Knokke de simkaart foutief geknipt heeft dat ik deze niet moet betalen.
Anders is dit een winstgevende zaak voor base, het personeel doet iets verkeerd en de klant betaald wel

Mvg
Patrick Van Goethem
Beantwoorden
REACTIES (9)
Professor
Vragen: 16
Reacties: 286
[quote=goepa123]Mij simkaart werd bij baseshop Knokke bij aankoop van een nieuw toestel Huawei. Maar op verschillende plaatsen heb ik onvoldoende of geen ontvangst.
Bij baseshop Brasschaat beweerd men dat de simkaart verkeerd geknipt is en dat deze te vervangen is door een nieuwe simkaart, waarvoor ik 10€ moet betalen.
Nu vind ik als de base medewerker in Knokke de simkaart foutief geknipt heeft dat ik deze niet moet betalen.
Anders is dit een winstgevende zaak voor base, het personeel doet iets verkeerd en de klant betaald wel

Mvg
Patrick Van Goethem

Goedemorgen Goepa123,

Welkom op onze community!

Wanneer je een ander sim-formaat nodig hebt, adviseren we altijd om een originele simkaart aan te kopen. Voor deze dienst rekenen we inderdaad €10 aan. Het is mogelijk om je simkaart te knippen, maar dan is BASE niet verantwoordelijk voor mogelijke schade aan de simkaart.

Ik zal je vandaag nog telefonisch contacteren om het netwerkprobleem te bespreken.

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
Leesfanaat
[quote=Goepa123]Mij simkaart werd bij baseshop Knokke bij aankoop van een nieuw toestel Huawei. Maar op verschillende plaatsen heb ik onvoldoende of geen ontvangst.

Mvg
Patrick Van Goethem
Beantwoorden
Leesfanaat

Heb een nieuwe simkaart gehaald bij baseshop Brasschaat factuur xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Beantwoorden
Professor

[quote=goepa123]Heb een nieuwe simkaart gehaald bij baseshop Brasschaat factuur xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx 

Hey Patrick,

Heb je je nieuwe simkaart ondertussen geactiveerd? Je telefoonnummer staat nog steeds actief op je oude simkaart. Hou je mij op de hoogte?

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
Leesfanaat

[quote=Abdel][quote=goepa123]Heb een nieuwe simkaart gehaald bij baseshop Brasschaat factuur xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Hey Patrick,

Heb je je nieuwe simkaart ondertussen geactiveerd? Je telefoonnummer staat nog steeds actief op je oude simkaart. Hou je mij op de hoogte?

Groeten,
Abdel

Beantwoorden
Leesfanaat
Ja deze is geactiveerd maar op een ander nummer 0032487xxxxxx dit is het nummer van mijn vrouw wij hebben van toestel gewisseld
Beantwoorden
Professor
[quote=goepa123]Ja deze is geactiveerd maar op een ander nummer 0032487xxxxxx dit is het nummer van mijn vrouw wij hebben van toestel gewisseld

Hey Goepa123,

Zoals afgesproken heb ik het nodige gedaan. Ik heb naar het nummer van je vrouw een bevestiging per sms verstuurd.

Groeten,
Abdel

Beantwoorden
Highlighted
Vrijwilliger
Vragen: 0
Reacties: 3

@Goepa123  a écrit :
Mij simkaart werd bij baseshop Knokke bij aankoop van een nieuw toestel Huawei. Maar op verschillende plaatsen heb ik onvoldoende of geen ontvangst.

Mvg
Patrick Van Goethem

Bij baseshop Brasschaat wordt gezegd dat de simkaart verkeerd is gesneden en dat deze kan worden vervangen door een nieuwe simkaart, waarvoor ik 10 € moet betalen.
Als de basismedewerker in Knokke de SIM-kaart verkeerd heeft laten knippen, denk ik dat ik hem niet moet betalen.
Anders is dit een winstgevend bedrijf voor de basis, het personeel doet iets verkeerd en de klant betaalt wel

Beantwoorden
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602

Hi @audymaccop! Heb je de voorgaande posts op deze pagina gelezen? Daar vind je meer info Smiley Knipoog

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Beantwoorden
0 Likes