BASE Community
Stel je vraag en help anderen
Stel je vraag en help anderen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Abdel | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .
Abdel | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .
Heb een nieuwe simkaart gehaald bij baseshop Brasschaat factuur xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
[quote=goepa123]Heb een nieuwe simkaart gehaald bij baseshop Brasschaat factuur xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hey Patrick,
Heb je je nieuwe simkaart ondertussen geactiveerd? Je telefoonnummer staat nog steeds actief op je oude simkaart. Hou je mij op de hoogte?
Groeten,
Abdel
Abdel | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .
[quote=Abdel][quote=goepa123]Heb een nieuwe simkaart gehaald bij baseshop Brasschaat factuur xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hey Patrick,
Heb je je nieuwe simkaart ondertussen geactiveerd? Je telefoonnummer staat nog steeds actief op je oude simkaart. Hou je mij op de hoogte?
Groeten,
Abdel
Abdel | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .
@Goepa123 a écrit :
Mij simkaart werd bij baseshop Knokke bij aankoop van een nieuw toestel Huawei. Maar op verschillende plaatsen heb ik onvoldoende of geen ontvangst.
Bij baseshop Brasschaat beweerd men dat de simkaart verkeerd geknipt is en dat deze te vervangen is door een nieuwe simkaart, waarvoor ik 10€ moet betalen.
Nu vind ik als de base medewerker in Knokke de simkaart foutief geknipt heeft dat ik deze niet moet betalen.
Anders is dit een winstgevende zaak voor base, het personeel doet iets verkeerd en de klant betaald wel
Mvg
Patrick Van Goethem
Bij baseshop Brasschaat wordt gezegd dat de simkaart verkeerd is gesneden en dat deze kan worden vervangen door een nieuwe simkaart, waarvoor ik 10 € moet betalen.
Als de basismedewerker in Knokke de SIM-kaart verkeerd heeft laten knippen, denk ik dat ik hem niet moet betalen.
Anders is dit een winstgevend bedrijf voor de basis, het personeel doet iets verkeerd en de klant betaalt wel
Hi @audymaccop! Heb je de voorgaande posts op deze pagina gelezen? Daar vind je meer info .
Debby | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .