annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe deactiveer ik wifiassistentie/Speed Booster op mijn smartphone?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 73
Reacties: 13
Wifiassistentie op iPhone laat jouw smartphone toe over te schakelen naar het mobiele datanetwerk wanneer de verbinding met wifi niet optimaal is.

Speed Booster (Android) is een optie waardoor je sneller kan downloaden met behulp van 4G wanneer je te ver weg bent van jouw wifi.

Door deze nieuwigheden, is het mogelijk dat je onbewust meer data verbruikt dan je eigenlijk wilt. Wil je niet verrast worden door hoge(re) facturen, schakel je deze optie dus best uit. Hoe doe je dit?

Voor iOS op iPhone:
- open ‘instellingen’
- klik op ‘mobiel netwerk’
- scrol helemaal naar beneden
- deactiveer de optie ‘Wi-Fi-assistentie’ (groen is actief, wit is gedeactiveerd)

Voor Android:
- klik op ‘applicaties’
- kies daarna ‘instellingen’
- scrol naar beneden, klik op ‘meer verbindingsinstellingen’ en dan op ‘downloadbooster’
Who's that girl? It's Thalia!
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (6)
Leesfanaat
Vragen: 4
Reacties: 30
Sinds een update (enkele maanden geleden) schakelt iOS automatisch WiFi-assistentie aan als je je iPhone reset of instelt. Als je goeie WiFiverbinding hebt is die assistentie overbodig. Zeker als je apps downloadt!
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 61
Reacties: 51
[quote=blrger]Sinds een update (enkele maanden geleden) schakelt iOS automatisch WiFi-assistentie aan als je je iPhone reset of instelt. Als je goeie WiFiverbinding hebt is die assistentie overbodig. Zeker als je apps downloadt!

Dat klopt! Daarom is het erg belangrijk om je instellingen goed na te kijken :$
What's new?
Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 2
Om een of andere reden is mijn mobiel netwerk gedeactiveerd (op iphone staat het aan). Hoe kan dit en hoe kan ik het terug geactiveerd krijgen?
alvast bedankt!
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
[quote=LissaR]Om een of andere reden is mijn mobiel netwerk gedeactiveerd (op iphone staat het aan). Hoe kan dit en hoe kan ik het terug geactiveerd krijgen?
alvast bedankt!

Hey LissaR,

Dat is inderdaad zeer vervelend!

Ik heb je gsm-nummer kunnen terugvinden aan de hand van je community-profile. Je mobiele data staat gewoon actief in onze systemen. Je zou dus probleemloos mobile internet moeten kunnen gebruiken.

Heb je de APN-instellingen al eens nagekeken? Volgens onze gegevens gebruik je een iPhone 4. Via onderstaande link vind je alle instructies:

www.base.be/nl/mobiel/gsms-tablets/configureer.html?page=device/apple/iphone-4/topic/internet/handma...

Laat je ons weten wat het resultaat is?

Groetjes,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 2
het is niet gelukt...
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
[quote=LissaR]het is niet gelukt...

Hey LissaR,

Aan de hand van je verbruik zie ik dat je mobile internet hebt kunnen gebruiken. Ik neem aan dat het probleem opgelost is?

Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos