Hey Laura,
Fijn dat je gereageerd hebt op deze post! Zo zag ik dat de informatie die hier gegeven werd dringend aan een update toe was :$ .
Mag ik vragen waarom je de voicemail wenst uit te schakelen?
1) Indien je de service uit wilt schakelen omdat de voicemail te vroeg aanspringt, dan is het misschien fijn om te weten dat je de beltijd kan verlengen. Je kan de beltijd tot maximaal 30 seconden verlengen. Dit kan je heel makkelijk aanpassen door een code in te voeren. Je geeft de code in alsof je naar iemand gaat bellen: (*)*61*+32486191933**30# beltoets.
2) Indien je de service uit wilt schakelen omdat je naar het buitenland gaat en extra kosten wilt vermijden, dan heb ik goed nieuws voor je

! Wanneer je in het buitenland bent en je ontvangt een bericht op je voicemail, betaal je hier niets extra voor (wat vroeger wel het geval was). Enkel wanneer je het bericht beluistert vanuit het buitenland betaal je roamingkosten zoals een normaal gesprek in het buitenland.
Wil je toch echt je voicemail uitschakelen? Bel dan naar 1999 of stuur een e-mail naar base.support@telenetgroup.be. Mijn collega's zullen je verzoek inwilligen

.
Groetjes,
Debby
Debby | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .