annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Levertijd toestel naar base shop

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 2
Reacties: 0

Hallo!

Een tijdje geleden ben ik langsgeweest bij een base shop in Hasselt.

Hier heb ik besloten om een iphone xs max gold 64 gb te kopen, maar deze was helaas niet meer op voorraad in de winkel.

Ook deelden ze mee dat ze het model van 64 gb niet kregen in de winkel, enkel 256 gb en 512 gb. Wat ik al gek vond want die andere modellen kosten een pak meer en niet iedereen heeft zoveel geheugenruimte nodig... Maar ja niets aan te doen. 

Uiteindelijk heb ik besloten om toch voor het model van 256 gb te gaan omdat ik geen andere keuze had. Dit model in het goud hadden ze ook niet op voorraad in de base shop dus ze bestelde deze online. Ik ging een telefoon krijgen wanneer deze zou aangekomen zijn.

Ook heb ik een voorschot van 150 euro moeten betalen zodat ik zeker was dat als het eerste toestel (iphone xs max gold 256 gb) die binnenkwam zeker en vast voor mij was. Deze voorschot zou ik achteraf terugkrijgen. 

Ondertussen ben ik al bijna een maand aan het wachten op mijn toestel die ik besteld heb en die is er nog steeds niet. Zelf ben ik wat ongeduldig aan het worden want het duurt me allemaal veel te lang. 

Iemand een idee hoelang het ongeveer duurt, als ze het toestel niet op voorraad hebben in een base shop en deze moeten bestellen, wanneer zij deze dan toekrijgen in hun base shop? 

Alvast bedankt! 

Beantwoorden
0 Likes