annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Probleem met telefoon-app op Android-apparaat

Beantwoorden
F1Tim
Vrijwilliger
Vragen: 1
Reacties: 0

Goede morgen,

Gisterenmiddag (30/08/2021) ging ik langs bij de BASE-shop op de **bleep** SIM-formaat waardoor dat kaartje nu vast zit in het Sim-slot van mijn reservetelefoon. Ze hadden daar niet de tools om de telefoon open te vijzen (kleine Torx-schroevendraaier), dus zei ik dat ik het wel zelf zou proberen. Ze hadden immers al veel tijd in mij geïnvesteerd én ze gaven mij kosteloos een nieuwe SIM-kaart.

Ik wil toch ook nog even melden dat het probleem nu gisterenavondavond opgelost is geraakt door waarschijnlijk (!) de Android app 'Google' te updaten. Ik vermoed dat er een bug in een eerdere update van die app was geslopen. Dat zou niet de eerste keer zijn (in juni dit jaar hadden ik en heel veel mensen last van een flikkerend scherm vanwege een 'rotte' Google-update).

Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (3)
Pharao_27
Moderator
Vragen: 0
Reacties: 56

Hoi Tim,

Bedankt voor het meedelen van je ervaring.

Je hebt in België steeds 2 jaar fabrieksgarantie op je toestel.
Voor software vragen kan je steeds online terecht of je kan ook even bij ons in een BASE shop langskomen voor advies :-)
Hari

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Hari | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Shively6
Vrijwilliger
Reacties: 2

From “Settings -> App & Notifications (or Apps on other phones) -> See All Apps,” find and tap on the specific app that is causing problems. Underneath, you'll notice some buttons/options.

Beantwoorden
0 Likes
Shively6
Vrijwilliger
Reacties: 2

Thanks For Sharing...krogerfeed

Beantwoorden
0 Likes