annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Problemen met voicemail

Beantwoorden
MIKE2
Vrijwilliger
Vragen: 1
Reacties: 0

Goedemorgen iedereen,

 

Sinds vorige week hebben we onderstaand probleem:

 

We hebben onze vaste lijn van de firma altijd doorgeschakeld naar een van onze mobiele Base-nummers. Normaalgesproken komen de oproepen die we niet tijdig kunnen opnemen rechstreeks op de voicemailbox van het mobiele nummer, maar sinds vorige week krijgen we de ingesproken boodschap niet meer te horen enkel de keuze in de mailbox voor Nederlands druk 1,...

 

Als we de vaste lijn doorschakelen naar ons 2de mobiel nummer komen we wel zonder problemen terecht op de ingesproken voicemail van dit mobiel nummer.


Iemand enig idee hoe we dit probleem bij het toestel wat geen mailbox meer geeft op de doorgeschakelde vaste nummer kunnen oplossen?


Alvast bedankt.

Mike

Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (3)
Heller
Vrijwilliger
Vragen: 0
Reacties: 1

I can't get my voicemail to work from day 1, I activated the Simple subscription last year on a Samsung S8. I've turned the phone on and off and tried everything. But when I try to call the simple voicemail it goes wrong. I can go through the menu but in the middle of the settings the connection is broken. Usually after I leave my voicemail message.

Beantwoorden
0 Likes
SAN1
Vrijwilliger
Vragen: 0
Reacties: 1

Dag Mike,

 

ik vroeg me af of je hier ooit een oplossing voor hebt gevonden aangezien wij sinds kort hetzelfde probleem hebben.

Het nummer wordt doorgeschakeld naar een iphone met een base-nummer en normaal klinkt dan een ingesproken boodschap. Maar sinds kort krijgen ze een menu te horen met 'voor nederlands druk 1...'. De gebruiker denkt dat dit net na een iOS update was.

Als je rechtsstreeks naar het base nummer belt, krijg je wel nog altijd de ingesproken boodschap te horen.

 

Hopelijk heb je hier iets opgevonden!

Alvast bedankt,

 

Sandrien

Beantwoorden
0 Likes
Dania
Moderator
Vragen: 0
Reacties: 17

Hoi Sandrien! 

 

Oei, dat lijkt ons inderdaad niet de bedoeling. 

Kan je eens proberen om het simkaartje in een ander toestel te stoppen? Merk je hierbij enige verbetering op?

Anderzijds bezorgen we je graag een linkje met meer informatie over doorschakelingen: https://www.base.be/nl/veelgestelde-vragen/opties-diensten/doorschakelingen/doorschakeling-in-en-uit...

Mocht je nog steeds hinder ervaren, aarzel dan niet om ons een berichtje te sturen via social media. 

We kijken dit dan graag verder na voor je! 

 

Groetjes, 

Dania


”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Dania | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes