annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Puk code verkeerd ingevoerd

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0

Hoi!

ik heb 2 keer foute puk code ingevoerd en nu is mijn sim geblokkeerd.

Base winkels zijn dicht, ik geraak niet op klantenzone en kan ook niet nr 1999 bellen... 

Wat nu? 

Beantwoorden
0 Likes
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
Highlighted
Moderator
Vragen: 0
Reacties: 42

Oei oei oei, @Marietta 

 

Dat is geen prettige situatie!

Ik raad je aan om je PUK code op te zoeken in je klantenzone Smiley Vrolijk Probeer zeker een nieuwe browser uit en verwijder de cache en cookies.  https://www.base.be/nl/veelgestelde-vragen/netwerk-toestellen/gsm-simkaart/pukcode.html

 

Als dat niet zou lukken, vind je de PUK code ook terug op je zijkant van je simkaartje. 
Lukt dat ook niet? Stuur dan zeker een berichtje naar mijn collega's op Facebook messenger https://www.messenger.com/login.php?next=https%3A%2F%2Fwww.messenger.com%2Ft%2FBASE.Belgium.

Vergeet je telefoonnummer, geboortedatum en volledige adres niet te bezorgen. Dan helpen ze je hier vrijwel onmiddellijk mee verder Smiley Vrolijk

 

Groetjes,

 


”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Joyce | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Beantwoorden
0 Likes
Highlighted
Leerling
Vragen: 0
Reacties: 1

When the PUK is entered incorrectly 10 times, the SIM assumes that someone who shouldn't be holding it is holding it. It disables itself completely. It can never be used to connect to the cellular network again. So, all you need to do is contact your phone company, tell them what happened, and get a new SIM.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (3)
Highlighted
Moderator
Vragen: 0
Reacties: 42

Oei oei oei, @Marietta 

 

Dat is geen prettige situatie!

Ik raad je aan om je PUK code op te zoeken in je klantenzone Smiley Vrolijk Probeer zeker een nieuwe browser uit en verwijder de cache en cookies.  https://www.base.be/nl/veelgestelde-vragen/netwerk-toestellen/gsm-simkaart/pukcode.html

 

Als dat niet zou lukken, vind je de PUK code ook terug op je zijkant van je simkaartje. 
Lukt dat ook niet? Stuur dan zeker een berichtje naar mijn collega's op Facebook messenger https://www.messenger.com/login.php?next=https%3A%2F%2Fwww.messenger.com%2Ft%2FBASE.Belgium.

Vergeet je telefoonnummer, geboortedatum en volledige adres niet te bezorgen. Dan helpen ze je hier vrijwel onmiddellijk mee verder Smiley Vrolijk

 

Groetjes,

 


”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Joyce | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Beantwoorden
0 Likes
Highlighted
Leerling
Vragen: 0
Reacties: 1

When the PUK is entered incorrectly 10 times, the SIM assumes that someone who shouldn't be holding it is holding it. It disables itself completely. It can never be used to connect to the cellular network again. So, all you need to do is contact your phone company, tell them what happened, and get a new SIM.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Beantwoorden
0 Likes
Highlighted
Moderator
Vragen: 0
Reacties: 42

Thank you for helping @Mattingley Smiley Vrolijk

 

 


”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Joyce | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes