annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Simkaart activ

Beantwoorden
nurblci75
Scout
Vragen: 1
Reacties: 0

beste

ik heb een nieuw simkaart besteld en heb deze ook in mijn gsm gestoken

ik probeerde het te activeren maar het is niet gelukt. Er is 24u voorbij, is dat normaal dat het zo lang duurt?

Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (5)
VrankenSuzy
Community Manager
Vragen: 8
Reacties: 39

@nurblci75 wat is er precies fout gelopen met de activatie van je simkaart (bv. foutmelding)?

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Suzy | Community Manager

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
CullenFinley
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1

Visit www.textmagic.com or download the TextMagic mobile app on google play store. Enter your phone number and country and click on Validate Number. This app will show you the status of the number if it is active or not. Another app you can use is Phone Number Monitoring.

AESsuccess

Beantwoorden
0 Likes
Strosin
Vrijwilliger
Reacties: 2

Select Activate your SIM card on the BASE homepage. Click on the option I bought my SIM card in a shop. Enter your SIM card number and the mobile phone number. To activate via eID, you need a card reader and eiD software from Zetes. Your details are filled in automatically. You are now registered. Enter your personal data.

Beantwoorden
0 Likes
Strosin
Vrijwilliger
Reacties: 2

Is this soultion working mycardstatement.com

Beantwoorden
0 Likes
Trantham_97
Vrijwilliger
Reacties: 1

@nurblci75  schreef:

beste

ik heb een nieuw simkaart besteld en heb deze ook in mijn gsm gestoken

ik probeerde het te activeren maar het is niet gelukt. Er is 24u voorbij, is dat normaal dat het zo lang duurt?

Contact your network service provider and make sure the SIM ID on the card matches the SIM ID in your account with the service provider. Insert the SIM after your account has been updated. Restart your phone again and allow the activation process to complete fully.

Beantwoorden
0 Likes