annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Simkaart activ

Beantwoorden
nurblci75
Scout
Vragen: 1
Reacties: 0

beste

 

ik heb een nieuw simkaart besteld en heb deze ook in mijn gsm gestoken

ik probeerde het te activeren maar het is niet gelukt. Er is 24u voorbij, is dat normaal dat het zo lang duurt?

 

Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (2)
VrankenSuzy
Community Manager
Vragen: 8
Reacties: 39

@nurblci75 wat is er precies fout gelopen met de activatie van je simkaart (bv. foutmelding)?


”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Suzy | Community Manager

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Strosin
Vrijwilliger
Vragen: 0
Reacties: 1

Select Activate your SIM card on the BASE homepage. Click on the option I bought my SIM card in a shop. Enter your SIM card number and the mobile phone number. To activate via eID, you need a card reader and eiD software from Zetes. Your details are filled in automatically. You are now registered. Enter your personal data.

Beantwoorden
0 Likes