annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Uitgetest: Samsung Galaxy S7

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 4
Reacties: 30
Onlangs deed ik mee aan een wedstrijd, hier op de BASE Community. Én met succes! Ik won een spiksplinternieuwe Samsung Galaxy S7! Vorige week vrijdag mocht ik dit top-toestel komen afhalen in Brussel. Met een ontbijt en rondleiding op het hoofdkwartier van BASE! Nog eens bedankt aan heel het team! :cool:

Toen ik thuis kwam, heb ik de S7 direct uitgetest. Na enkele dagen kan ik nu al een review schrijven.

Ik was al enkele jaren een Android-gebruiker. Maar vorig jaar toch eens een iPhone 6S aangeschaft. Dus was ik wel benieuwd hoe deze S7, met Android M, me ging bevallen. Eenmaal de doos open, zag je het toestel al blinken. Het voelt echt goed in de hand (beter nog dan een iPhone). Door de afgeronde, aluminium randen voelt het echt prettig in de hand. Alleen al een voordeel. Samsung is duidelijk niet meer te vinden voor plastic.

Eenmaal de smartphone was ingesteld, was het echt leuk om mee te werken! Er waren al enkele voorgeïnstalleerde apps, van Samsung en Google waarmee je direct aan de slag kan gaan. Ben je liever geen gebruiker van bepaalde voorgeïnstalleerde apps, kan je deze gemakkelijk uitschakelen.

Het eerste wat ik testte was de camera (voor en achter). En het klopt wat men zegt in de reclame, perfecte foto's overdag of 's nachts. Scherpe, duidelijke foto's! Zeker met de frontcamera, deze beschikt nu over een flash. Ook een positief punt (voor mij best belangrijk), is dat er een hartslagmonitor naast de camera zit. Op die manier kan je je hartslag meten tijdens het sporten, werken, rusten, ... Omdat ik veel bezig ben met gezondheid, sport en voeding is dit uiteraard een pluspunt! Het valt meteen ook op, dat deze hartslagmeter beter reageert dan de Galaxy S5 (die ik vroeger had). Wat Samsung ook aangepast heeft zijn de vingerafdrukscanner, prestaties, meldingen en privacy. Bij Android 6.0 kan je zelf kiezen welke apps toegang krijgt tot je gegevens.

Kortom, de Galaxy S7 is een prachttoestel! Smiley Erg vrolijk
Beantwoorden
REACTIE (1)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey Birger,

Wat leuk dat je zo tevreden bent met je prijs! Wij vonden het ook super om je hier te hebben Smiley Knipoog

Bedankt om je ervaring met de Samsung S7 te delen op de Community! Heel interessant voor ons en de andere leden van dit forum. Wanneer je nog nieuwe dingen ontdekt aan de gsm, aarzel zeker niet om ze te posten!

Nog veel plezier met je toestel!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes